حلالی: آقای گل‌محمدی اردوی ترکیه نشد برو دشت مغان!/ چرا مربی بزرگسالان باید 4 میلیارد بگیرد و سرمربی امید 100 میلیون؟

اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص اختلاف پیش آمده بین درویش و گل‌محمدی به رکنا گفت: مدیرعامل تیم دیگر باید چه کار کند که نکرده است؟ هر بازیکنی که مد نظر گل‌محمدی بود جذب شده و حالا در خرید یک مهاجم شاید غفلتی صورت گرفته‌است. اردوی ترکیه نشده و شما قهر کرده‌اید؟ خب 2 هفته تیم را ببرید به بهشت ایران یعنی دشت مغان که از ترکیه هم بهتر است. مگر چه می‌شود؟

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: البته که اگر بخواهیم یک مهاجم درجه اول برای تیم به خدمت بگیریم باید حدود یک میلیون دلار هزینه کنیم و بازیکن‌هایی که الان در بازار هستند بی‌کیفیت بوده و برای همان هم باید 400 تا 500 هزار دلار خرج شود. من سالها قبل که در خدمت تیم امید باشگاه بودم همیشه دغدغه‌ام این بود که بازیکن سازی شود و حاضری خوری نشود. چرا باید برای یک بازیکن 28 ساله بدون بازی ملی حدود 25 میلیارد پول داد؟ اگر باشگاه‌ها یک دهم این مبالغ رابرای بازیکن سازی و آکادمی هزینه کنند دیگر هیچ باشگاهی مشکل نخواهد داشت.

حلالی ادامه داد: چرا باید در تیم ما حقوق سرمربی تیم امید 100 میلیون باشد و تدارکات بزرگسالان 300 میلیون برای یک فصل دریافت نماید؟ چرا حقوق یک مربی برای بزرگسالان باید 4 میلیارد باشد و مربی تیم امید یک هشتم آن هم حقوق دریافت نکند؟ خجالت بکشید این پول بنزین من هم نبوده و برای همین درخواست آن‌ها برای فصل جاری را رد کردم و پاسخ ندادم. زمانی من خدابنده لو و امیر حسین خدامرادی را داشتم بکه به تیم بیایند و در امید پرسپولیس بازی کنند و آنها به دلیل عدم توجه برای حضور در تمرینات بزرگسالان قید حضور در پرسپولیس را زدند و حالا گل‌گهر 16  میلیارد برای او پول داده است.

حلالی در خصوص مشکلات تیم در فصل جاری هم گفت: ما یک مهاجم تراز اول می‌خواستیم که نشده است و کار مارا دچار مشکل خواهد کرد. در قیاس با تیم‌های رقیب که بازیکنان خوبی در خط آتش خود به خدمت گرفته‌اند باید فکری برای خط حمله تیم هم تا قبل از شروع لیگ در فصل جاری را کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 809189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟