عابدینی: خبر نداشتم در پشت پرده چه خبر است؛ قصد دارم به سهم خود وارد گود شوم

به گزارش رکنا، مجتبی عابدینی پر افتخارترین شمشیرباز ایران متنی را در خصوص شرایط این روزهای این رشته المپیکی در صفحه مجازی خود منتشر کرد که در زیر آن را می‌خوانید:

«من سالیان سال که به عنوان شمشیرباز و ملی‌پوش تیم اسلحه سابر و به عنوان یک ورزشکار سرگرم مبارزه برای اعتلای نام ایران در میادین بین‌المللی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی بودم سرم به کار خودم بود و به عنوان یک ورزشکار ملی خبری از آنچه در فدراسیون شمشیربازی و پشت پرده آن می‌گذرد نداشتم و تمام هوش و حواسم سرگرم اعتلای نام ایران عزیز و اعتلای رشته‌ای بود که عمر و جان و جوانی‌ام را در آن گذراندم.

حالا که مدت مدیدی است کنار گود نشستم یا به نوعی کنارم گذاشتند، تماس‌هایی از سوی مردم عزیز ایران، اهالی شمشیربازی، خانواده‌ها و پدران و مادرانی که با هزاران امید و آرزو فرزندان و جگر گوشه‌های خود را به این رشته می‌آورند، گرفته می‌شود و خیلی از آن‌ها می‌گویند آقای عابدینی! ما به عشق شما و به دلیل اینکه روزی فرزندان ما ادامه‌دهنده راه شما در این رشته باشند و افتخارآفرینی‌هایی که پرچمدارش شما بودید، تداوم داشته باشد به این رشته روی آوردیم، اما خبر نداشتیم در این فدراسیون و این رشته و پرپشت پرده آن چه خبر است.

همین جا باید به همه این عزیزان و پدران و مادران گرامی بگویم من هم مانند شما خبر نداشتم که در پشت پرده چه می‌گذرد و چه اتفاقاتی در پس پرده رخ می‌دهد. حالا به تدریج در جریان امور و پشت پرده ماجرا قرار گرفته‌ام. نمی‌دانستم زمانی که ما سرگرم عرق ریختن بر روی پیست و ضربه خوردن و زخمی شدن و کبود شدن بدنمان از ضربات شمشیر حریفان‌مان برای اعتلای نام ایران و ایرانی بودیم چه کسانی از این نمد برای خود چه کلاه‌هایی دوخته بودند.

حالا که به تدریج در جریان امور و پس پرده ماجرا قرار گرفته‌ام قصد دارم به سهم خود وارد گود شده و همانطور که تا دیروز برای اعتلای این رشته بر روی پیست جنگیدم این بار برای اصلاح امور و بازگشت شمشیربازی به مسیر درست و صحیح و سالم آن وارد گود شوم و بجنگم. چشم امید من به یاری همه شمایی است که مانند بنده عمر و جان و جوانی خویش را دراین رشته گذاشته آید. یا علی»

انتهای پیام/

کدخبر: 807436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟