فاطمی: مهدوی‌کیا با مربیان لیگ برتر تعامل دارد/ بازی‌های قونیه تدارکات خوبی برای مقدماتی المپیک است

فراز فاطمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: توسط مهدی مهدوی‌کیا 26 بازیکن به اردوی تیم دعوت شده و روز چهارشنبه 5 مرداد ماه روز اول اردوی ما در هتل پارسیان استقلال است و راس ساعت 18 بچه‌ها در زمین حاضر خواهند بود. طی مدت اردو در نخستین بازی دوستانه خود روز دهم مرداد مقابل پیکان قرار خواهیم گرفت و در صدد فراهم کردن بازی‌های دیگر تدارکاتی مناسب برای این تیم هم هستیم.

وی ادامه داد: ما با ترکیب بازیکنان زیر 21 سال و علی‌رغم اینکه قانون مسابقات اجازه بازیکن تا زیر 24 سال را هم به ما می‌داد، روز دوازدهم مرداد به سمت آنکارا و از آنجا به قونیه خواهیم رفت تا انشالله بچه‌ها بتوانند قبل از رقابت‌های سهمیه المپیک 2024 پاریس سه یا چهار بازی دوستانه خوب بین‌المللی داشته باشند.

سرپرست تیم امید ایران ادامه داد: اینکه برخی می‌گویند مقام در بازی‌های کشورهای اسلامی برای ما مهم نیست را تایید نمی‌کنم و در عین حال اینکه برای قهرمانی به قونیه می‌رویم، به فکر ساختن اسکلت بندی تیم جهت حضور موفق در انتخابی المپیک هم خواهیم بود. البته که سعی شده از تمامی سرمایه‌ها استفاده شود و نبود برخی از بازیکنان مطرح در بین 26 بازیکن دعوت شده نشان از وجود مشکل بین مهدی مهدوی‌کیا و مربیان تیم‌ها نیست و در همین رقابت‌های ازبکستان در فاصله 2 روز مانده به آغاز بازی‌ها چند بازیکن به ما اضافه شدند و همیشه سعی بر آن است که بین کادر فنی تیم امید و باشگاه‌ها تعامل وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 807254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟