کارآفرینان ایران فینالیست جام «متروپل» شدند

به گزارش رکنا، مسابقات چهارجانبه یادبود متروپل در روز اول همراه با حواشی و جنجال و البته شگفتی همراه بود. در اولین بازی که قرار بر پخش زنده تلویزیونی بود در کمال ناباوری پیشکسوتان قرمز حاضر به ورود به زمین و صف آرایی مقابل آبی پوشان نشدند که همراه شد با حواشی و جنجال‌های بسیاری که در کنار زمین و رختکن از چشم خبرنگاران پنهان نماند.

دومین دیدار مابین تیم کارآفرینان ایران و رسانه ورزش بود که یاران عادل فردوسی پور با رهبری ادموند بزیک با تمام توان به زمین آمدند و ابتدا با یک گل از تیم کارآفرینان پیش افتادند. اما در ادامه شاهد یک بازی درگیرانه و محکم از جانب هر دو تیم بودیم و تیم کارآفرینان با هدایت مرتضی جباری توانست بازی را به تساوی بکشد، زننده گل تیم باشگاه کارآفرینان روح‌الله گلزاده بود و در نهایت تیم کارآفرینان ایران دست به شگفتی زد تا در ضیافت پنالتی‌ها بادرخشش دروازه بان خود آریاقلی پور یاران عادل را شکست دهد.

گل‌های تیم کارآفرینان را در ضربات پنالتی ۱ - اسحق شیخ ۲- محمد مرادخانی ۳- شاهین دالیجانی ۴- ماهان میانجی ۵ - سید هادی حسینی به ثمر رساندند.     

لازم به ذکر است، دیدار فینال این تورنمنت روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۴/۳۰ بین تیم‌های استقلال و باشگاه کارآفرینان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 805517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟