اولین صحبت های ده لیخت پس از حضور در بایرن مونیخ

به گزارش رکنا، ماتیاس ده لیخت ستاره هلندی باشگاه یوونتوس با قراردادی 5 ساله تا پایان سال 2027 به بایرن مونیخ پیوست.

انتقال این مدافع 22 ساله 67 میلیون یورو برای بایرن آب خورده است و این تیم 10 میلیون یورو هم به عنوان پاداش پرداخت خواهد کرد.

این مدافع هلندی پس از حضور در بایرن مونیخ گفت: "خیلی خوشحالم که بازیکن این باشگاه بزرگ شدم. بایرن موفق ترین باشگاه در آلمان، یکی از موفق ترین باشگاه های اروپا و جهان است."

وی افزود: "از همان اول اعتماد صادقانه مدیر ورزشی، سرمربی و هیات مدیره را احساس کردم که این مسئله مرا متقاعد کرد. علاوه بر این بایرن باشگاهی عالی با مدیریتی با هدف‌های بزرگ است. بسیار خوشحالم که جزئی از تاریخ بایرن مونیخ خواهم بود."

بازیکن جدید بایرن درباره شهر مونیخ اینطور پاسخ داد: "شهری بسیار زیبا با فضای سبز زیاد و پارک های زیبا. خیلی مهندسی شده و آن را بسیار دوست دارم. کمی شبیه هلند و کمی شبیه خانه‌ام."

همچنین حسن صالحمیدزیچ هم در واکنش به این اتفاق گفت: خیلی خوشحالم که ماتیاس دلیخت در آینده برای بایرن بازی خواهد کرد. ۳ سال پیش می‌خواستیم ماتیاس را به مونیخ بیاوریم. کیفیت دفاعی او ما را متقاعد کرده بود و حالا حتی بیش از آن زمان نسبت به او اطمینان داریم. ماتیاس با حرفه‌ای‌گری، تشنگی‌اش برای موفقیت و کاراکتری که دارد با تیم و جاه‌طلبی‌های ما سازگاری دارد. او نقش مهمی در داخل و خارج از زمین برای بایرن ایفا خواهد کرد. او زمانی‌که در آژاکس جوان بود هم یک رهبر بود و حالا در 22 سالگی و در بالاترین سطح هم این قابلیت خودش را حفظ کرده است.

 

کدخبر: 805445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟