درخشان: 2 دستگی در تیم ملی هیچ توجیهی ندارد/ پرسپولیس یک مهاجم تمام‌کننده نیاز دارد

«حمید درخشان» در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران پیش از شروع مسابقات جام جهانی گفت: ما همیشه شرایط را خودمان ملتهب می‌کنیم و عادت به خودزنی داریم. به یاد ندارم تاکنون تیم ملی در چنین شرایطی بوده باشد. تیم ملی در آستانه رویداد مهم و ارزشمندی قرار دارد که ویترین فوتبال جهان است و همه تیم‌ها بهترین شرایط و برنامه مشخصی دارند ولی هیچ چیز ما مشخص نیست. این تصمیمات سوال‌برانگیز است درحالی که تیم باید آرامش داشته باشد تا بتوانند تمرکز کند اما کار به جایی رسیده  2 دستگی در تیم ملی ایجاد شده است که این واقعا هیچ توجیهی ندارد. حالا که اسکوچیچ ماندگار شده لطفا تکلیف اردوها و بازی های تدارکاتی را مشخص کنید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خریدهای این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس در ابتدا شروع خوبی در فصل نقل و انتقالات داشت و توانست بازیکنانی را جذب کند که ملی‌پوش هستند و این یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود. اما موضوع نگران‌کننده عدم جذب مهاجم است. پرسپولیس به یک تمام کننده در نوک خط حمله نیاز دارد. باید هر چه زودتر بازیکن با کیفیت و خوبی را به خدمت بگیرد شرایطتش را تقویت کند.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر ما شرایط خوبی را در پرورش مهاجم داخلی نداشتیم. اگر مهاجم خوبی در داخل بود و می‌توانست به پرسپولیس کمک کند می شد به کادرفنی نقد کرد که چرا از پتانسیل بازیکنان داخلی بهره نمی‌برند. اما به این خاطر که مهاجم خوبی در داخل نداریم و در این سال‌ها بازیکنان خارجی آقای گل لیگ شدند این یک زنگ خطر است. هر چند باید در جذب بازیکن خارجی هم دقت داشته باشیم. در این سال‌ها بازیکنان خارجی زیادی به فوتبال ما و مخصوصا پرسپولیس آمدند که فکر می‌کنم تا قبل از بازی در پرسپولیس اصلا نمی‌دانستند فوتبال چیست؟ پس در جذب بازیکن خارجی نیز باید دقت کرد تا باز هزینه بی خود جذب نشوند. 

 درخشان خاطرنشان کرد: بازی در پرسپولیس با همه جا فرق دارد و شرایط در این تیم کاملا متفاوت و سخت است. کادرفنی علاوه بر اینکه باید روی مسائل فنی تمرکز کند باید از نظر روحی روی بازیکنان نیز کار کنند تا به بالاترین سطح آمادگی برسند. حضور بازیکنان با تجربه‌ای مثل «علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی» که سابقه پوشیدن لباس پرسپولیس را دارند خیلی به بهبود شرایط تیم کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 804740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟