حلالی: آپشن‌های قراردادها عجیب و غریب است/ پرسپولیس هنوز بازیکن جدید نیاز دارد

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی برخلاف سال‌های گذشته که برنامه‌ریزی درستی نداشت تاکنون بازیکنان خوبی را جذب کرده است. البته در چند پست نواقصی وجود دارد که امیدوارم در دفاع چپ و مهاجم بازیکنان با کیفیتی جذب شوند تا کار را برای پرسپولیس دربیاورند.

او در ادامه تصریح کرد: وضعیت پایه‌ها خوب نیست و پرسپولیس مجبور است هر سال بازیکن جذب کند، در صورتی که اگر رده‌های پایه قوی داشته باشیم ، می‌توانیم هم از نظر اقتصادی به تیم کمک کنیم و هم به تیم فوتبال بزرگسالان بازیکن تزریق کنیم. در مجموع متاسفانه خلاء آموزش در رده‌های پایه وجود دارد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه در حال حاضر دوره اوج بازیکنان در سن 28 سالگی یا حتی بالاتر است در صورتی که اگر در رده‌های پایه پشتوانه لازم صورت بگیرد مانند اروپا بازیکنان در سن 21 سالگی به ستاره تبدیل می‌شوند و می‌توانند برای تیم‌های خود مفید باشند.

او در ادامه در رابطه با رقم های نجومی قراردادهای بازیکنان گفت: پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال محق هستند که نگران چالش‌های مالی آینده تیم‌ها باشند، جذب بازیکنان با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است اما نحوه پرداخت و تعیین منبع درآمدی هم حائز اهمیت است، تا مدیران بتوانند پاسخگوی پرداخت مطالبات باشند.

حلالی در ادامه درخصوص برخی پرونده های انضباطی به دلیل قرارداد نادرست تصریح کرد: برخی بازیکنان خارجی پایشان را روی گلوی پرسپولیس گذاشته‌اند. به طور مثال استوکس عملکرد مثبتی نداشت و با پول پرسپولیس خوش گذرانی کرد و در آخر تمام مبلغ قراردادش را دریافت کرد و به ریش ما خندید.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بعضی بازیکنان بدون هیچ خروجی مبالغ هنگفتی را دریافت کردند و معلوم نیست آپشن‌های قرارداد با چه معیاری تعیین می شود. مثلا گلری با آپشن کلین شیت قرارداد می‌بندد درحالی که وظیفه یک دروازه‌بان حفاظت از دروازه است، یا یک مهاجم با آپشن گلزنی قرارداد می‌بندد در حالی که یک مهاجم اگر گل نزند پس باید چه کاری انجام دهد؟ این قرارداها واقعا جای تعجب دارد، افرادی که این قراردادها را می‌بندند باید حافظ منافع باشگاه باشند.

حلالی در پایان اظهار کرد: من فصل آینده را برای پرسپولیس روشن میبینم به شرطی که تمام مشکلات فنی تیم برطرف شود و بتوانیم بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 794037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟