وضعیت نگران کننده ژیمناستیک/ شرایط برای برگزاری مجمع فراهم نیست!

به گزارش رکنا، فدراسیون ژیمناستیک در 6 ماه اخیر با سرپرست اداره شده و هنوز تاریخ دقیق انتخابات هم مشخص نیست تا این مجموعه در بلاتکلیفی به سر ببرد.

سرپرست این فدراسیون در 6 ماه دوره سرپرستی حدود 30 نفر از مجموعه ژیمناستیک را تغییر داد تا به نوعی در این زمینه رکورددار باشد و مشخص نیست وظیفه یک سرپرست فراهم کردن شرایط برای برگزاری مجمع است یا انجام تغییرات!

نکته دیگر اینکه سرمربی ژیمناستیک هنری همین اواخر تغییر کرد که مشخص نیست دلیل این کار در روزهایی که همه منتظر اعلام تاریخ برگزاری مجمع هستند چه بوده است.

این تغییرات گسترده چه کمکی به ژیمناستیک می کند؟ آیا این کار به غیر از اینکه شرایط را برای رییس بعدی دشوار کند خروجی دیگری هم دارد؟ چه نظارتی روی این تغییرات شده است؟

زهرا اینچه درگاهی در دوره ریاست خود توانست تاثیرات مثبتی در این رشته ایجاد کند و آخر سر هم کسی نفهمید دلیل دشمنی برخی ها با او چه بود اما سوال اینجاست که چرا نباید انتخابات این فدراسیون برگزار شود و هر روز یک بهانه برای تعویق مجمع تراشیده می شود. متاسفانه باید پذیرفت اقدامات 6 ماه گذشته تمام نکات مثبت دوره ریاست 4 ساله درگاهی را تحت الشعاع قرار داد.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران مدتی است برگزار شده اما تقریبا هیچکس از خروجی آن اطلاعی ندارد و این هم یکی دیگر از سوالات بی‌جواب محسوب می‌شود.

طبق شنیده‌ها از سوی مسئولان ورزش ایران به فدراسیون جهانی قول‌هایی مبنی بر برگزاری سریع انتخابات فدراسیون ژیمناستیک داده شده اما تا این لحظه که خبری از تاریخ مجمع نیست.

این تاخیر سهوی (امیدورایم که سهوی باشد) باعث می‌شود تا تردیدهایی در خصوص مجمع انتخاباتی این فدراسیون به وجود بیاید و امیدواریم هرچه زودتر تکلیف این رشته پایه مشخص شود و کاندیداها فرصت ثبت نام پیدا کنند و بهترین و شایسته‌ترین نفر ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد تا به جای تغییرات، دنبال پیشرفت ژیمناستیک ایران باشیم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 804328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟