آقایی: کسب سهمیه کار دشواری است/رویای بعدی‌ام این است ثریاهای بیشتری بسازم

به گزارش رکنا، ثریا آقایی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش، اظهارداشت: بعد از انتخابی المپیک در لیگ برتر حضور پیدا کردم و توانستم برای چند سال و دومین سال پیاپی برای تیم تبریز قهرمان شوم. بعد از المپیک به دلیل آسیب‌دیدگی جسمی با نظر مربی و نایب‌رییس بانوان فدراسیون تصمیم گرفتم مدتی از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری شوم چون آسیب دیده بودم و به طور کامل درمان نکرده بودم. در مسابقات فجر هم بازی نکردم و در حال حاضر تمریناتم را دنبال و در کنار آن کار مربیگری می‌کنم. 

ملی‌پوش بدمینتون کشورمان درباره شایعه خداحافظی‌اش از دنیای حرفه‌ای، گفت: اگر بحث خداحافظی باشد رسمی آن را انجام می‌دهم، در مسابقات انتخابی آسیایی شرکت نکردم چون نمی‌خواهم فقط صرف حضور باشد، دوست دارم اگر بازی می‌کنم نتیجه بگیرم. باتوجه به لغو مسابقات بین‌المللی به دلیل کرونا، برنامه مسابقات کمرنگ شد، تمریناتم را دارم اما در این مدت آن را کمتر کردم، این دلیلی بر این شد همه فکر کنند من خداحافظی کرده‌ام اما خداحافظی رسمی نکرده‌ام و تمریناتم را دارم، هنوز تصمیم نگرفته‌ام در چه مسابقاتی بازی کنم و چیزی معلوم نیست. 

آقایی درباره اینکه آیا تمایل به ادامه ورزش قهرمانی داری، بیان کرد: اگر به آن آمادگی قبل برسم چون بدمینتون به تمام فاکتورهای آمادگی نیاز دارد و اگر بتوانم به آن آمادگی جسمانی قبل برگردم، دوست‌دارم بازی کنم. در حال حاضر رویای بعدی‌ام این است ثریاهای بیشتری بسازم و با بچه‌های کوچک کار کنم و تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم. اینطور توست قطعی و ۱۰۰ درصد بگویم به ورزش حرفه‌ای برمی‌گردم. 

وی درباره اینکه آیا برای مربیگری دوره دیده، تصریح کرد: دوره‌های مربیگری طی کردم، ۳ هفته قبل از سوی آسیا برای مربیگری سطح یک دعوت و قبول شدم.

آقایی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا می‌توان امیدوار بود او را در المپیک ۲۰۲۴ ببینیم، اظهار کرد: حضور در المپیک واقعأ کار سختی است به خصوص در رسته بدمینتون، نمی‌توان گفت غیر ممکن اما نیاز به انگیزه و آمادگی از همه لحاظ دارد. کسب سهمیه کار دشواری است اما اگر از همه نظر جسمی، روحی و انگیزشی با برنامه‌ریزی فدراسیون به آن سطحی که می‌خواهم برسم، براب المپیک پاریس تلاش کنم. برای بازی‌های آسیایی در انتخابی شرکت نکردم و چون مسابقات به تعویق افتاد برنامه‌ای نداشتم. تمریناتم را ادامه دادم تا ببینیم شرایط به چه صورت می‌شود، معلوم نیست بتوانم در انتخابی شرکت کنم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 804243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟