مدرس فدراسیون جهانی بدمینتون: ایران به آموزش اهمیت می‌دهد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، کمپ تیم‌های ملی در تهران از روز گذشته میزبان کلاس مربیگری سطح یک جهانی بدمینتون است.

محمدرضا پوریا رییس فدراسیون در آغاز کلاس ضمن خوش آمدگویی به محمد اندی و همچنین مربیانی که از سطح کشور در این دوره شرکت کرده‌اند، آموزش را یکی از اولویت‌های فدراسیون بدمینتون خواندند، وی برگزاری این دوره‌های مربیگری و همچنین کلاس‌های ارتقاء را ابزاری برای آموزش درست، به نسل‌های آینده دانستند.

وی عنوان کرد؛ چهارمین دوره‌ای است که در ۸ سال گذشته کلاس مربیگری سطح یک جهانی به میزبانی فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود و ما امروز نزدیک به ۶۰ مربی با مدرک سطح یک جهانی در سراسر کشور داریم.

وی نیاز امروز ورزش کشور را آموزش درست عنوان کردند و اضافه کرد: بدمینتون امروز مسیر درست را در این زمینه پیموده است.

محمد اندی ضمن تبریک به پوریا کسب جایزه برترین فدراسیون جهان در موضوع عدالت جنسیتی در مجمع جهانی را حاصل یک چشم‌انداز و برنامه‌ریزی درست دانستند. او حضور در تهران، برای تدریس دوره‌ی مربیگری سطح یک جهانی برای چهارمین بار را نتیجه‌ی پیگیری‌های ریاست فدراسیون و توجه ویژه به امر آموزش عنوان کرد.

لازم به ذکر است ۱۶ مربی مدعو در این کلاس در آزمون‌های فنی و زبان نمره‌ی قبولی را کسب کردند تا توانستند در این کلاس حضور یابند.

انتهای پیام/

کدخبر: 796206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟