محمدیان: قهرمانی جهان با روسیه جذاب‌تر است/ تنها رقیب من اسنایدر آمریکایی نیست

محمد حسین محمدیان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص پیروزی خود در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بر گلیج اظهار کرد: خداراشکر آخرین چرخه مسابقات انتخابی تیم ملی بود که خوشبختانه توانستم در 2 مسابقه دوست عزیزم مجتبی گلیج را شکست دهم و برای مسابقات جهانی به پیراهن تیم ملی برسم. گلیج بیرون تشک رفیق صمیمی است اما در روی تشک با هم رقیب هستیم، هر چند این رفاقت است که تداوم پیدا می‌کند. به هر حال در 2 کشتی سخت توانستم گلیج را شکست دهم و آرزوی سلامتی برای او دارم.

وی افزود: واقعا بعد از نزدیک به 3 سال دوباره تماشاگران آمدند و سالن پر شد. جا دارد از مردم کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که در روز تعطیلی به سالن مسابقات آمدند و ما را مورد حمایت خودشان قرار دادند. واقعأ رقابت برای ما دلچسب و شیرین بود. از حضور این همه تماشاگر هم من و هم سایر دوستان متعجب شدیم و این مساله امیدوارم این تداوم داشته باشد و مردم بیایند دوباره از ورزش اول کشور حمایت کنند.

دارنده مدال برنز جهان درباره اینکه برای جهانی چه هدفی دارد، گفت: به امید خدا تمام تلاشم می‌کنم بهترین خودم باشم و بهترین نتیجه بگیرم. اگر روسیه در مسابقات جهانی باشد برای ما خوب است زیرا کشتی دنیا با حضور روسیه جذاب‌تر است و امیدوارم آن‌ها بیایند که رقابت‌ها کیفیت بهتری به خود بگیرد. البته قرار نیست تمام تمرکزم را روی اسنایدر آمریکایی‌ بگذارم زیرا من یک حریف ندارم، بلکه کشتی‌گیران آذربایجان، اوکراین و آمریکا حریفان خوبی هستند. البته یکسری کشتی‌گیرانی هم هستند که از برخی کشورهای دیگر باید روی آنها حساب کنم و اینطور نیست که بخواهم آن‌ها را دست کم بگیرم.

محمدیان در مورد بی‌نظمی سالن آزادی در روز برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: زمانی که برای تست دوپینگ از راهرو عبور می‌کردم یک لحظه آنجا گیر کردم و داشتم خفه می‌شدم. البته در این شکی نیست که مردم علاقه زیادی به ما دارند اما واقعأ در آن لحظه دچار مشکل شده بودم و حتی هنگامی هم که در حال خروج از سالن بودم مردم همچنان در حال ابراز احساسات خود به ما بودند. 

وی با اشاره به اینکه باید بودجه مصوب به کشتی افزایش پیدا کند، گفت: به هر حال دبیر جانانه از ما دفاع می‌کند و جا دارد از او کمال تشکر قدردانی را داشته باشم زیرا دل ما به این خوش است که رییسی داریم که دلش برای ما می‌تپد و به خود ما می‌بالیم از اینکه او از حقانیت کشتی دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 803631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟