حسینی: تراکتور با حضور بردیف به نظم خاصی رسیده است/ دینی بر گردنم بود و در تراکتور ماندنی شدم

«عبدالله حسینی» مدافع تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص آخرین شرایطش اظهار داشت: اکثر بازیکنان تراکتور از جمله خودم پیشنهادات بسیار زیادی از سایر تیم‌ها داشتیم. ولی به این خاطر که تراکتور باشگاه بزرگ پرطرفداری است، سال گذشته هم دینی این هجم از محبت و حمایت هواداران به گردنمان مانده بود تصمیم گرفتیم در این تیم بمانیم. تا بتوانیم با همراهی و یکدلی فصل خوبی را رقم زده شرایط نه چندان جالب لیگ 21 را برای هواداران عزیز تراکتور جبران کنیم. امیدواریم که در فصل پیش رو بتوانیم جایگاهی درخور شخصیت این باشگاه بزرگ را به هواداران غیور آن رقم بزنیم.

وی در مورد همکاری با بردیف ادامه داد: آقای بردیف مربی بزرگ و سرشناسی هستند. در حالی وارد ایران شدند که ضمن کار کردن در لیگ روسیه مربی بازیکنان خوبی مثل «سردار آزمون» هم بودند. از زمانی که به تیم اضافه شدند خیلی روی نظم و انضباط تاکید کردند. خداراشکر بازیکنانمان هم با دقت خاصی تمرینات پرفشار و سنگین او را دنبال می‌کنند. بنظرم با توجه به خریدهای جوانی که تا به اینجای کار انجام داده‌ایم خیلی میتوان به موفقیت تراکتور در لیگ 22 امیدوار بود.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در واکنش به اینکه فصل گذشته ساغلام با سیستم 3 دفاع بازی می‌کرد ادامه داد: بله. فصل گذشته سیستم آقای ساغلام به این شکل بود. اما اینکه برنامه و سیستم آقای بردیف در تراکتور چطور خواهد بود را نمی‌دانم. چرا که هنوز فقط روی تمرینات گروهی کار کرده‌ایم صحبتی درخصوص مسائل فنی ندا‌شته‌ایم. البته برایم به شخصه هیچ تفاوتی ندارد همیشه فقط به تصمیمات مربی احترام گذاشته‌ام همه جوره در خدمت تیمی که برایش بازی کرده‌ام بودم.

حسینی درپاسخ به اینکه عملکردش را در فصل گذشته چطور ارزیابی می‌کند ادامه داد: نیم فصل اول به دلیل اتفاقاتی که در تیم رخ داد مصدومیت کوچکی که درگیر آن بودم نتوانستم آنطور که باید و شاید کار کنم. درکل عملکردم راضی کننده نبود، ولی امیدوارم که امسال بتوانم آن را جبران کرده برای تیمم مثمرثمر باشم. 

کدخبر: 802892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟