شوک عجیب به یونایتد؛ رونالدو رفتنی شد

به گزارش رکنا، از هفته گذشته رسانه‌های ورزشی دنیا از احتمال جدایی کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی از منچستر یونایتد خبر دادند، حتی صحبت از حضور رونالدو در تیم‌های مختلفی از رئال مادرید ، آ.اس رم ، پاری سن ژرمن ، بایرن مونیخ و چلسی مطرح شد.

اما اکنون به نقل از رسانه‌های انگلیسی، سران این باشگاه از موضع خود کوتاه آمده و این را پذیرفته‌اند که ستاره بزرگ پرتغالی را امسال تابستان از دست خواهند داد. حتی روزنامه سان به این مطلب اشاره کرد که ایجنت رونالدو حتی پیش از پایان فصل گذشته به ریچارد آرنولد، رییس جدید باشگاه منچستریونایتد، اطلاع داده بود اگر شیاطین سرخ نتوانند جواز صعود به چمپیونزلیگ را به دست بیاورند، او فصل آینده به تیم دیگری خواهد رفت. 

در این میان حتی خبر از دیدار مستقیم رونالدو با سرمربی هلندی شیاطین سرخ بود تا درباره اهداف و برنامه‌های این باشگاه به صحبت بپردازند و او را یکی از ستون کلیدی تیم خود نام برده بود اما با این شرایط و پس از جلسه‌ای با مدیریت باشگاه داشت، به اطلاع او رسانده‌اند فصل آینده کریستیانو را در اختیار نخواهد داشت.

تا این لحظه، اصلی‌ترین نامزد خرید رونالدو باشگاه چلسی است. اخیرا گزارش شد ژرژ مندس، ایجنت رونالدو با تاد بولی، مالک جدید چلسی، جلسه‌ای داشته تا انتقال رونالدو را بررسی کند. البته از سوی دیگر، لاپورتا، رییس بارسا هم تایید کرد که با مندس شام خورده تا احتمال انتقال رونالدو به بارسلونا هم مطرح شود. حتی صحبت از حضور این فوق ستاره پرتغالی در بایرن مونیخ بود که سران این باشگاه این انتقال را تکذیب کردند. 

سران منچستر به دنبال جانشینی آنتونی و دیبالا به جای کریستیانو رونالدو هستند.

انتهای پیام/

کدخبر: 801341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟