تلاش شیاطین سرخ برای صید ستاره آرژانتینی

به گزارش رکنا، براساس گزارش‌ها در ایتالیا، منچستریونایتد اکنون با ایجنت پائولو دیبالا در تماس است زیرا آن‌ها قصد دارند پس از خروج او از یوونتوس، یک حمله غیرمنتظره برای این بازیکن آرژانتینی ایجاد کنند.

اعتقاد بر این است که رونالدو از عدم جاه‌طلبی این باشگاه در بازار نقل و انتقالات ناراضی است و سران منچستریونایتد از این‌رو می‌خواهند آخرین فشار را برای خرید ستاره آرژانتینی انجام دهند. یونایتد در حال تلاش برای تقویت است و یکی از بازیکنانی که به نظر می‌رسد اکنون در رادار آن‌هاست دیبالا ستاره سابق یووه است. در ابتدا، یونایتد یکی از باشگاه‌هایی بود که به این ملی‌پوش آرژانتینی که پس از تصمیمش برای ترک تورین، گزینه‌های زیادی نداشت، روی خوش نشان دادند.

به نظر می‌رسید دیبالا پس از مذاکرات پیشرفته با غول‌های سری آ، قصد پیوستن به اینترمیلان را دارد، اما پس از بازگشت روملو لوکاکو، این انتقال شکست خورد، زیرا اینتر آمادگی جذب هر 2 بازیکن را نداشت و تنها اصرار داشت لوکاکو را به خدمت بگیرد.

این در حالی است که یونایتد قبلاً در تابستان 2019 به دنبال جذب دیبالا بود، اما این انتقال انجام نشد. دیبالا بازیکنی است که در فصول اخیر نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به همین دلیل احساس کرد که زمان مناسبی برای شروع یک چالش جدید است.

انتهای پیام/

کدخبر: 800960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟