رخصت سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری و سلیمی از پیشکسوت 95 ساله

به گزارش رکنا، سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در این دیدار خطاب به محمد زهتاب گفت: با توکل به ایزد متعال و با توسل به ائمه اطهار و به امید کمک بزرگان و پیشکسوتان محترم، قدم در یک راه پر فراز و نشیب گذاشته‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانم وزنه‌برداری ایران را دوباره به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

‌ زهتاب هم ضمن ابراز خوشحالی از ایجاد تغییرات در رأس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: الان دیگر شما جوان‌ها باید کار را پیش ببرید. من واقعأ خوشحالم که 2قهرمان با اخلاق در رأس امور قرار گرفتند و فضا باز شده تا دیگر سرمایه‌های وزنه‌برداری کشور هم فرصت خدمت پیدا کنند. ‌

زهتاب که در ۹۵ سالگی همچنان با ذوق و شوق از وزنه‌برداری حرف می‌زند، چند توصیه هم برای تیم مدیریتی جدید فدراسیون وزنه‌برداری داشت. او گفت: در آموزش زبان انگلیسی به داوران ما کوشا باشید، با نفرات تأثیرگذار وزنه‌برداری دنیا ارتباط 2 سویه برقرار کنید و از الان به این فکر باشید که وزنه‌برداری ایران در المپیک بعدی (پاریس-۲۰۲۴)، علاوه بر پرورش وزنه‌برداران پر امید و افتخارآفرین، حتما نماینده‌ای هم در جمع داوران داشته باشد.

در پایان این دیدار صمیمانه سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی با اهدا لوح تقدیر و هدیه، بیش از نیم قرن خدمت صادقانه و صالحانه استاد محمد زهتاب را ارج نهادند و بار دیگر از او برای خدمت در مسئولیت جدید رخصت گرفتند.

انتهای پیام/

کدخبر: 800805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟