آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با لهستان

به گزارش رکنا، تیم ملی والیبال ایران که امشب (سه‌شنبه شب 14 تیر) در نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان می‌رود، آخرین تمرین توپی خود را در سالن ارگو آرنا شهر گدانسک انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 از امروز (سه‌شنبه 14 تیرماه) با رقابت تیم‌های گروه پنجم در اوزاکا ژاپن آغاز شد.

تیم ملی والیبال ایران نیز در گروه ششم هفته سوم لیگ ملت‌ها از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب به وقت تهران در شهر گدانسک به میدان می‌رود و در نخستین دیدار خود با لهستان میزبان این هفته روبرو خواهد شد.

ملی پوشان بر اساس برنامه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت محلی صبحانه خوردند و ۳۰ دقیقه بعد هم برای آخرین تمرین قبل از بازی با لهستان به سالن ارگو آرنا رفتند.

مردان والیبال ایران از ساعت ۱۱ تا ۱۲ یک‌ساعتی تمرین توپی انجام‌دادند. تمرین با تمرکز روی سرویس و دریافت که با  چاشنی کری‌خوانی بازیکنان نیز همراه بود.

تیم ملی والیبال ایران سپس برای ناهار و استراحت راهی هتل شد و از ساعت 18 به وقت محلی برای نخستین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها راهی سالن مسابقات خواهد شد.

شاگردان بهروز عطایی در هفته سوم لیگ ملت ها از ۱۴تا ۱۸ تیرماه به ترتیب با تیم های لهستان، ایتالیا، اسلوونی و صربستان مسابقه دارند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 800590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟