رضایی: به پرسپولیس فقط قهرمانی می‌آید/ صادقی در تیم ما می‌درخشد

« شیث رضایی » درگفت‌وگو با  رکنا، درخصوص شرایط نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: به این خاطر که سال گذشته پس از 5 دوره قهرمانی دوم شدیم، این نائب قهرمانی ما را راضی نکرد و هواداران خیلی ناراحت شدند. ما پرسپولیس هستیم و فقط قهرمانی به ما می‌آید، ولی خوشحالم که بازیکنان بسیار باکیفیتی در نقل و انتقالات به تیم اضافه شدند. بنظرم حضور آن‌ها تاثیر بسیار مثبتی در روند موفقیت تیم خواهد داشت. به شخصه دوست دارم از تمامی بازیکنانی که فصل گذشته در پرسپولیس بازی می‌کردند به تازگی از تیم جدا شدند هم نهایت تشکر و قدرادنی داشته باشم. امیدوارم که در ادامه مسیر فوتبالی‌شان موفق باشند.

*شکی ندارم «سعید صادقی» در پرسپولیس می‌درخشد

وی درمورد اینکه استقلالی‌ها معتقدند «سعید صادقی» به دلیل نداشتن بازی ملی کیفیت لازم را دارا نیست ادامه داد: همیشه بازیکنان درجه‌یک به پرسپولیس آمده‌اند. جدا از این بازیکنی که سروصدای رسانه‌ای زیادی دارد، قطعا باکیفیت است، وگرنه هیچ جای دنیا برای بازیکن بی‌کیفیت کسی سروصدای رسانه‌ای به راه نمی اندازند. تشخیص اینکه او بازیکن باکیفیت است یا خیر به بررسی عملکرد او در سال گذشته بر می‌گردد. وگرنه یک بازیکن متوسط در یک فصل چنین آمار و عملکردی می‌تواند داشته باشد؟  زمانیکه صادقی به تیم ملی دعوت می‌شود یعنی جز بهترین‌های لیگ ایران است. بنظرم نمایش او در گل‌گهر عالی بود و تردید ندارم که او می‌تواند در پرسپولیس هم بدرخشد خیلی به تیم کمک کند.

*لطفا کسی نگران میانگین سنی بازیکنان ما نباشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه بسیاری معتقدند میانگین سنی بازیکن پرسپولیس خیلی بالا است این موضوع برای تیم مشکل‌ساز خواهد بود افزود: چه کسی این حرف‌ها را زده؟ اصلا نیاز نیست کسی نگران میانگین سنی بازیکنان تیم ما باشد. این بازیکنانی که جذب شده‌اند جز بهترین‌های ایران هستند. ما بازیکن 40 ساله در تیم‌مان داشتیم که پرافتخارترین بازیکن لیگ بود و بنظرم سن اصلا مهم نیست بلکه عملکرد بازیکن نشان‌دهنده کیفیت او است.

*بازیکن هرچه قدر پول بگیرد حقش است

رضایی در مورد رقم‌های نجومی قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنانی که پرسپولیس آن‌ها خریده است بدون شک از سایر تیم‌های لیگ برتر هم چنین پیشنهاداتی داشته‌اند؛ پس اگر ما آن‌ها نمی‌خریدیم یک تیم دیگر آن‌ها را به خدمت می‌گرفت. همه تیم‌ها به وقتش هم پول دارند و هم خوب هزینه میکنند. جدا از این بازیکنانی که به تازگی جذب شدند دوست داشتند پیراهن تیمی را برتن کنند که 2 بار تا فینال آسیا رفته 5 بار قهرمان لیگ ایران شده است. آیا چنین تیمی نمی‌تواند چند بازیکن خیلی خوب بخرد؟ بنظرم بازیکن هرچه قدر پول بگیرد حقش است. چرا که بیمه ندارد، باید مالیات پرداخت کند. مصدومیت هم جز جدایی‌ناپذیر ورزش است. هیچ بازیکنی نمی‌تواند بگوید من هیچوقت مصدوم نخواهم شد.

وی درمورد خداحافظی «سیدجلال حسینی» خاطر نشان کرد: با سیدجلال در تیم ملی همبازی بودم. واقعا او پسر بسیار دوست داشتنی و بی‌حاشیه‌ای است. همیشه سالم زندگی کرد همین هم باعث شد تا او به پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر ایران تبدیل شود. امیدوارم که همیشه موفق باشد. برای تمامی زحماتی که برای تیم پرسپولیس کشید از او تشکر می‌کنم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه چه کسی خلاء کاپیتانی تیم را پر خواهد کرد گفت: با وجود «کریم باقری» ما هرگز با مشکلی مواجه نمی‌شویم چون آقا کریم روی نیمکت هم که باشد، مانند یک کاپیتان هوای تیم را دارد ، ضمن اینکه بازیکنان باتجربه پرسپولیس هم که کاپیتان‌های این فصل هستند، به تیم یاری می‌رسانند.

*«گل‌محمدی» انقدر از نظر فنی قوی است که نیازی به دستیار نداشته باشد

رضایی درمورد خداحافظی «حمید مطهری» و چالش انتخاب جایگزینی برای او ادامه داد: آقای مطهری مربی بسیار خوب با سطح فنی بالایی هستند. خیلی هم در تیم پرسپولیس زحمت کشیدند. هرمربی دوست دارد یک روز سرمربی شود. این اتفاق برای مطهری هم افتاد هیچکس هم نمیتوانست این حق را از او دریغ کند. امیدوارم که در نساجی موفق باشد. درخصوص دستیار هم بنظرم گل‌محمدی انقدر از نظر فنی قوی است، که نیازی به دستیار تاپ نداشته باشند. جدا از این ما درتیم آقای پیروانی و شخص آقا کریم را داریم.

وی درمورد اینکه چقدر به قهرمانی پرسپولیس امیدوار است گفت: فوتبال قابل پیشبینی نیست. ولی کیفیت یک تیم را می‌توان از خریدهای هوشمندانه‌اش در نقل و انتقالات، تمرینات اردوهای پیش فصل، حفظ شاکله اصلی تیم حدس زد. که بنظرم با توجه به این فاکتور پرسپولیس امسال شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 800001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟