رقابت جذاب آقای پاس گلی در پرسپولیس/ یک مهاجم 6 دانگ پازل سرخ‌پوشان را تکمیل می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، بعد از آنکه پرسپولیس در لیگ بیست و یکم در رقابت با حریف دیرینه خود نتوانست برای 6 بار متوالی به قهرمانی لیگ برسد و قافیه را به استقلال باخت؛ گل محمدی و مدیران این تیم عزم خود را جزم کردند تا در لیگ بیست و دوم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. از همین رو این باشگاه تا بدین جایی فصل حضور فعالی را در نقل و انتقالات داشته که سر و صدای زیادی را به پا کرده است.

«سعید صادقی» روز گذشته پس از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس پیوست تا شاه ماهی نقل و انتقالات شاگرد «یحیی گل محمدی» شود. این درحالی است که صادقی فصل گذشته در رقابت با «مهدی ترابی» وینگر ملی‌پوش پرسپولیس موفق شد با 14 پاس گل بهترین پاسور لیگ شود و همچنین رکورد پاس گل در یک فصل را به نام خود بزند. صادقی همچنین موفق شد در لیگ بیست و دوم 7 گل به ثمر برساند تا با تاثیر گذاری روی 21 گل، تاثیرگذارترین بازیکن لیگ بیست و دوم شود.

«سروش رفیعی» دیگر بازیکنی بود که در فصل نقل و انتقالات راهی پرسپولیس شد تا برای سومین بار لباس سرخ پوشان را بر تن کند. او در فصل گذشته با لباس سپاهن موفق به دادن 6 پاس گل شد تا در کنار «سجاد شهباززاده» بهترین پاسور طلایی پوشان در لیگ بیست و یکم باشد. همچنین رفیعی با 2 گل زده موفق شد آمار 8 تاثیرگذاری روی گل های سپاهان را از خود به ثمر برساند.

در کنار خریدهای این فصل پرسپولیس «مهدی ترابی» نیز در لیگ بیست و یکم موفق شد 11 بار به هم بازی‌های خود پاس گل بدهد تا بعد از سعید صادقی دومین پاسور لیگ شود. ترابی در این فصل موفق شد 3 بار دروازه حریفان پرسپولیس را باز کند تا با 14 تاثیرگذاری روی گل‌های پرسپولیس در فصلی که گذشت تاثیرگذارترین بازیکن سرخ‌پوشان باشد.

پرسپولیس درحالی 3 تن از بهترین پاسورها و بازی‌سازان ایران را در اختیار دارد که در فصل گذشته این تیم درمیان میدان با فقر خلاقیت و بازی‌سازی روبه‌رو بود و همین موضوع در مقاطع حساس فصل گریبان‌گیر این تیم شد. حالا با حضور ترابی، صادقی و رفیعی در کنار بازیکنانی همچون «وحید امیری» و «امید عالیشاه» که شم بالایی در گلسازی دارند می توان گفت پرسپولیس برای موفقیت در لیگ بیست و دوم و تکمیل پازل خود تنها به یک مهاجم 6 دانگ و تمام کننده نیاز دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 796647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟