همدانی: استقلال نیاز به سروصدا در نقل‌وانتقالات ندارد/ باید شأن کاپیتان تیم حفظ شود

«ستار همدانی» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درگفت‌وگو با رکنا، درخصوص شرایط نقل و انتقالاتی این تیم اظهار داشت: متاسفانه از زمان شروع نقل و انتقالات خیلی دراین مورد شیطنت کردند تا باعث نگرانی هواداران شوند. ولی بسیاری هنوز متوجه شرایط مدیریتی و کاری آقای آجرلو نشدند. سردار در این سال‌ها همیشه در سکوت خبری کارش را انجام داده هرگز دنبال سرو صدای رسانه‌ای نبوده است. مثلا سال گذشته باشگاه به دلیل آینده‌نگری و درایت کادرفنی و مدیریت پس از جدایی «یزدانی و مرادمند» باشگاه داسیلوا را جایگزین کرد تا تیم آسیب نبیند. امسال هم پس از جدایی «فرهاد مجیدی» مدیریت باشگاه فوری یک سرمربی خوب را جایگزین کرد که این جایگزینی خیلی حرفه‌ای صورت گرفت. 

وی ادامه داد: جدا از این اگر سایر تیم‌های لیگ برتری درپست‌های مختلف بازیکن جذب کردند به این خاطر بود که تیم‌های آن‌ها ناقص بوده است. وگرنه استقلال اصلا به چنین کاری نیاز نذاشت. چرا که تیم ما خیلی کامل است و بازیکنانش هم درتمامی پست‌ها بی نقص عمل کرده‌اند. پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و گل‌گهر با جذب چندین بازیکن اسمی تلاش دارند تا برای قهرمانی رقابت کنند. که این موضوع بدون تردید کار را برای کسب جام سخت خواهد کرد. ولی امیدوارم که استقلال با جذب بازیکنان، مربی جدید و همینطور تمدید با بازیکنان کلیدی سابق بتواند قهرمانی مقتدرانه و تاریخی فصل گذشته را تکرار کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درواکنش به عدم تمدید قرارداد «وریا غفوری» گفت: متاسفانه این موضوع جدید نیست. چرا که ما سال‌های گذشته هم بارها به وضوح دیده‌ایم که باشگاه برخورد صحیح و محترمانه‌ای با پیشکسوتان و بزرگترهای تیم را نداشته است. بنظرم کسی که حتی در یک بازی برای استقلال توپ زده به میدان رفته است برای هواداران قابل احترام به شدت عزیز است. فکر میکنم بهتر است که مدل برخوردارمان با پیشکسوتان و بازیکنان بزرگ تیم را اصلاح کنیم. آن هم بازیکنی مثل وریا که سال‌ها کاپیتان تیم بوده خیلی برای موفقیت استقلال زحمت کشیده است. البته مطمئنم که آقای آجرلو این تدبیر را دارد که حرمت‌ها حفظ شده همه چیز به نحو احسنت انجام بگیرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 799067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟