سهمیه تیم‌های لیگ برتری برای جذب بازیکن مشخص شد

به گزارش رکنا، طبق قوانین، تیم‌های لیگ برتری مجاز هستند در لیست ۳۳ نفره خود از ۲۰ بازیکن بزرگسال، ۴ بازیکن زیر ۲۵ سال و ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال استفاده کنند.

بازیکنان زیر ۲۱ سال جزو سهمیه امید به حساب می‌آیند اگر بازیکنی در حال حاضر کمتر از ۲۱ سال سن داشته باشد و تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی (۹ شهریور ۱۴۰۱) از رده امیدها خارج نشود تا نیم فصل جزو سهمیه امید تیم‌ مورد نظر به حساب می‌آید.

مهدی هاشم‌نژاد بازیکن فصل گذشته نفت مسجد سلیمان که مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله استقلال قرار گرفته متولد ۵ آبان ۱۳۸۰ است وی در حال حاضر ۲۰ ساله است و تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی (۹ شهریور ۱۴۰۱) وارد ۲۱ سال نمی‌شود بنابراین جزو سهمیه امید به حساب می‌آید و در نیم فصل به دلیل اینکه ۲۱ سال را رد می‌کند از رده امید خارج می‌شود.

باشگاه استقلال تا این لحظه موفق به جذب ۴ بازیکن لیگ برتری با اسامی سجاد شهباززاده و رضا میرزایی (سهمیه بزرگسال)، امید حامدی‌فر و محمد حسین زواری (سهمیه زیر ۲۳ سال) شده است. 

با توجه به اینکه تیم‌های لیگ برتری مجاز به جذب ۷ بازیکن از لیگ برتر هستند (به جز ملوان و مس کرمان که مجاز به جذب ۱۰ بازیکن لیگ برتری هستند) استقلال تا کنون از ۴ سهمیه خود استفاده کرده است.

انتهای پیام/

کدخبر: 798486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟