کاکوش: معیار دعوت به تیم ملی پاراتیراندازی رکوردگیری نیست/ سرمربی هرکسی که دلش می‌خواهد را دعوت می‌کند

مجید کاکوش در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص آخرین شرایط خودش اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ام و از آمادگی کاملی برخوردار هستم. با توجه به اینکه برنامه‌ی فدراسیون تیراندازی با کمان، تا پایان سال جاری مدون شده و هیچگونه رکوردگیری برای ورزشکاران جانبازان و معلولین مد نظر قرار نگرفته اما با این حال تمریناتم ادامه دارد. با توجه به اینکه نزدیک 2 سال است نفرات تیم ملی بدون رکوردگیری از طرف کادرفنی مشخص می‌شوند اما باز هم این مساله در روند تمرینی من خللی ایجاد نکرده است.

وی افزود: حتی رییس فدراسیون هم هیچگونه دخل و تصرفی در انتخاب نفرات ملی‌پوش ندارد و صرفأ این موضوع توسط سرمربی انجام می‌شود. با این رویه‌ای که سرمربی تیم ملی پیش گرفته، تیم ملی محفل کوچکی از کوچه پس کوچه‌های باشگاه شخصی خودش شده و هر کسی را که می‌خواهد به تیم ملی دعوت می‌کند.

قهرمان پاراتیراندازی تصریح کرد: پیگیر تمریناتم هستم تا بتوانم در بازی‌های پاراآسیایی سال آینده و همچنین سهمیه پارالمپیک پاریس با آمادگی کامل در این 2 رویداد شرکت و برای کشورم مانند همیشه افتخارآفرین شوم.  به نظرم اصلأ حضور سرمربی در تیم ملی نیازی نیست زیرا یک مربی نباید ضابطه را وارد تیم ملی کند و همواره بدون توجه به این مساله بهترین تصمیمات را برای تیم ملی اتخاذ کند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 796211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟