پر افتخارترین بازیکن لیگ مربی می‌شود

به گزارش رکنا، پس از پایان لیگ بیست و یکم اخبار ضد و نقیضی درباره خداحافظی یا ادامه بازیگری سید جلال حسینی در محافل خبری مطرح شده بود. اما براساس آخرین شواهد قرار است امروز (چهارم تیرماه) قرار است از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

 سیدجلال حسینی با ۹ قهرمانی پرافتخارترین بازیکن از این حیث محسوب می‌شود. نزدیک‌ترین بازیکن از این حیث به او کمال کامیابی‌نیا است که او نیز پنج قهرمانی در کارنامه دارد و البته شاید کاری غیرممکن پیش روی خود برای نزدیک شدن به این افتخار ببیند.

سیدجلال حسینی در لیگ بیست و دوم به طور رسمی به عنوان یکی از دستیاران یحیی گل‌محمدی به نیمکت  این تیم اضافه می‌شود. درحال حاضر کریم باقری و خانبان از لیگ قبلی در کنار گل‌محمدی حضور دارند.

اما نکته جالب اینجاست که کریم باقری و افشین پیروانی به عنوان کاپیتان‌های سابق تیم ملی و پرسپولیس روی نیمکت حضور دارند و حسینی به جمع آن‌ها اضافه می‌شود.

کاپیتان پرسپولیس در تیم‌های ملوان بندر انزلی، سایپا، سپاهان، نفت تهران و الاهلی راهی پرافتخار و پرماجرا را طی کرد و اکنون بعد از 6 فصل پرافتخار با پرسپولیس به پایان مسیر رسیده است. شماره چهار پرسپولیس البته با رد درخواست باشگاه برای برگزاری نشست خبری، این‌بار می‌خواهد مسیر جدیدش را بدون خبرسازی استارت بزند و برخلاف شایعات شکل گرفته، این اتفاق قرار نیست با برگزاری نشست خبری اعلام شود.

حسینی در ابتدای لیگ بیست و دوم در حالی شرایط جدید را دنبال خواهد کرد که شاید او نیز روزی همانند ساکت الهامی، مجتبی حسینی و حمید مطهری که از دستیاری یحیی گل‌محمدی به نیمکت سرمربیگری رسیدند، این مسیر را نیز طی کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 796192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟