بازیکن پرحاشیه استقلالی به پرسپولیس می‌رود؟

به گزارش رکنا؛ پرسپولیس فصل شلوغی را در نقل‌وانتقالات تابستانی آغاز کرده و بعد از امضای قرارداد رسمی با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی حالا به دنبال سومین خرید خود به صورت رسمی است که دین بازیکن نامی آشنا برای هواداران پرسپولیس و استقلال است.

میلاد زکی‌پور یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی است که برای پست دفاع چپ درنظر گرفته تا مدیریت باشگاه با این بازیکن مذاکراتی را پیش ببرد. یکی از انتقادهایی که در فضای مجازی به این خرید مطرح شده این است که زکی پور زمانی که بازیکن استقلال بود بارها با کنایه به پرسپولیس و افشین پیروانی، استوری‌هایی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد و حالا هواداران پرسپولیس نسبت به این خرید انتقاداتی را دارند.

البته که فوتبال حرفه‌ای چنین مسائلی را قبول نمی‌کند و در صورتی که زکی‌پور کیفیت گذشته‌ی خود را داشته باشد می تواند دفاع چپ پرسپولیس را بیمه کند همانطور که فصل گذشته در تیم گل‌گهر عملکرد درخشانی را از خود به ثبت رساند.

در هر صورت با جدی شدن مذاکرات بین طرفین باید امروز یا فردا منتظر یک خرید جنجالی از سوی باشگاه پرسپولیس بود؛ امضای قرارداد با میلاد زکی‌پور مدافع سابق استقلال قطعا فصل جذابی را برای سرخ ها رقم خواهد زد.

*نویسنده: سپهر خرمی

انتهای پیام/

کدخبر: 788761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟