آشوبی: اگر جدایی مربیان پرسپولیس به خواست سرمربی نباشد، قابل توجیه نیست/ ساپینتو رزومه خوبی ندارد

فرزاد آشوبی در گفت‌‌وگو با رکنا در خصوص شرایط نقل‌وانتقالات لیگ برتر گفت: تاکنون پرسپولیس در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی عملکرد خوبی داشته و اگر در 2 پست که به بازیکن نیاز دارد نفرات مدنظر جذب شوند، نوید بخش فصل خوبی برای این تیم است، اما استقلال تا به اینجای کار فعالیتی نداشته و نمی‌شود درباره این تیم اظهار نظر کرد.

کارشناس فوتبال درخصوص جدایی دستیاران یحیی گل‌محمدی گفت: اگر این جدایی به درخواست سرمربی پرسپولیس انجام شده باشد، بخش طبیعی از فوتبال حرفه ای است و موضوع پیچیده‌ای نیست، اما اگر به شکلی دیگر این تغییرات رقم خورده باشد اصول حرفه‌ای و شرایط طبیعی فوتبالی رعایت نشده و قابل توجیه نیست.

او در ادامه درخصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال افزود: هواداران استقلال حق دارند نگران باشند چون نزدیک به 3 هفته منتظر ماندند که در نهایت ساپینتو انتخاب شد. او مهاجم سابق تیم ملی پرتغال بوده اما در عرصه مربیگری رزومه چشمگیری ندارد و چرا چنین مربی باید سرمربی تیم پرطرفداری مثل استقلال شود؟

آشوبی درخصوص ارقام نجومی که بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات دریافت می‌کنند، گفت: اگر به فوتبال به صورت حرفه‌ای نگاه شود و منابع درآمدی باشگاه‌ها از مسیر حرفه‌ای مشخص شود (مانند بلیت فروشی،حق پخش و ...)، آن موقع باشگاه‌ها می‌دانند باید در چه شرایطی پولها را هزینه کنند. با تمام این اوصاف در شرایط اقتصادی پیچیده‌ای که کشورمان با آن روبه‌رو است، برخی مبالغ قابل توجیه نیست و باشگاه ها باید فکر پرداخت قرارداهایی که بستند هم باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 794985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟