شیری: از باشگاه تماسی نداشتم/ از برنامه‌های نساجی بی‌خبر هستم

حامد شیری در گفت‌وگو با رکنا، در مورد انتخاب سرمربی و ادامه فعالیت تیم نساجی اظهار داشت: من با باشگاه نساجی قرارداد دارم اما با وجود انتخاب کادر فنی هنوز تماسی با من برای شروع کار گرفته نشده است. به این ترتیب تا اینجا به جز انتخاب سرمربی هنوز هیچ اتفاق دیگری در این باشگاه رخ نداده است. من اصلأ حمید مطهری را ندیدم و صحبتی با او نکردم. تماسی هم از باشگاه با من گرفته نشده است. من کاره‌ای در این باشگاه نیستم و قطعأ باشگاه برنامه هایی دارد که من بی‌خبرم.

وی با اشاره به این که فصل سختی را سپری کردند و از نداشتن زمین مناسب خیلی صدمه دیدند تصریح کرد: فصل را در استادیوم شهر ساری شروع کردیم و فکر می‌کردیم شرایط تغییر می‌کند اما به مرور شرایط بدتر شد تا جایی که کل تیم به این باور رسیدیم که زمینی برای بازی وجود ندارد و باید به این شرایط عادت کنیم. شرایط سختی بود و چاره‌ای نداشتیم جز این که با این وضع کنار بیاییم. کار وقتی سخت تر شد که ورود تماشاگران به ورزشگاه آزاد شد و ما به دلیل نداشتم زمین خانگی از این مهم محروم ماندیم. به هواداران تیم ما هم خیلی سخت گذشت اما در نهایت با قهرمانی در جام حذفی هم خستگی از تنمان خارج شد و هم هوادارانمان را در کنارمان داشتیم و همگان شاهد تاثیر حضور هواداران نساجی کنار این تیم بودند چون کیفیت کار ما با هواداران بهتر شد.

کاپیتان تیم نساجی اعتراف کرد توقعات از این تیم بالا رفته و گفت: اینطور که در فضای مجازی می‌بینیم کار آماده‌سازی ورزشگاه وطنی به شکل عملیاتی در حال پیگیری است. اینطور به نظر می‌رسد که کار را جدی گرفتند و قبل از شروع فصل ورزشگاه آماده بهره‌برداری شود و می‌توانیم در کنار هواداران تیممان به میدان برویم. البته امسال کار سختی داریم چراکه توقع از تیم قهرمان بالاست. ما این موضوع را به خوبی می‌دانیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم توقعات را بر آورده کنیم. قول می‌دهیم در لیگ نتایج بهتری گرفته شرایط را بهبود بخشیم. فصل قبل هم می‌توانستیم بهتر کار کنیم و با تجربه‌ای که کسب کردیم امیدوارم شرایط در لیگ بهتر از فصل قبل باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 795508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟