شیری: شاید مقابل ذوب‌آهن بازی نکنم/ نمی‌خواهم در خصوص حواشی حرف بزنم

حامد شیری در گفت‌وگو با رکنا، در مورد مصدومیت اخیر و شانس بازی برای تیم نساجی مازندران مقابل تیم ذوب آهن اظهار داشت: مصدومیتی کهنه داشتم، از بازی با هوادار شدت گرفت و شرایط کمی بد شد. در این مدت پیگیر درمان شدم وکارهای فیزیوتراپی و درمانی را انجام دادم. وضعیتم بهتر است و فکر می‌کنم بتوانم برای تیمم به میدان بروم. با این حال نمی‌دانم نظر پزشکان چیست و اجازه بازی دارم یا خیر!

وی با اشاره به این که هنوز لیگ را با جدیت دنبال می‌کنند تاکید کرد: لیگ برای ما دیگر حساس نیست و خطری حس نمی‌کنیم اما این برای ما کافی نیست و دوست داریم با کسب نتیجه خوب در 2 بازی آینده جایگاه خود را بهبود دهیم. شاید دیگر خطر سقوط ما را تهدید نکند و انگیزه‌ای هم برای بالای جدول وجود نداشته باشد اما دوست داریم در جایگاه بهتری قرار بگیریم از این رو تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم.

کاپیتان تیم نساجی در مورد بازی پیش رو مقابل تیم ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و آنها به این بازی اهمیت می‌دهند. 3 امتیاز این بازی در  جایگاه هر دو تیم اهمیت دارد. ما از نظر امتیازی نزدیک به ذوبی‌ها هستیم از این رو این بازی می‌تواند برای 2 تیم اهمیت داشته باشد.

شیری با اشاره به فاصله 2 ماه مانده تا دیدار سوپر جام تصریح کرد: زمان زیادی تا آن بازی مانده است. 2 ماه دیگر تا آن بازی فرصت داریم و تیم ها قطعا تا آن موقع پوست‌اندازی میکنند. قطعا شرایط 2 تیم برای این بازی ناشناخته خواهد شد. تیم ما در مقابل استقلال در 2 بازی رفت و برگشت  نباخت و در جام حذفی شکستشان دادیم.

وی در مورد حواشی بعد از قهرمانی تیم نساجی گفت: من نمی‌خواهم در مورد حواشی صحبت کنم. در مورد این موضوع جزئیاتی وجود دارد که شاید برای دیگران اهمیتی نداشته باشد. مهم این است که تیم نساجی در حال فراموش کردن مسائل اخیر است و می‌خواهد به آرامش برسد. یکی دو هفته از آن زمان گذشته و صحبت کردن در مورد این موضوع در شرایطی که تیم دارد به آرامش می رسد درست نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 783548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟