صیامی: مشکلات دوومیدانی را با وزیر ورزش درمیان گذاشتیم/ در برخی ماده‌ها نیاز به مربی خارجی داریم

هاشم صیامی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشت، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح سالن سر پوشیده استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری آمده بود و پس از نشستی که با مسئولان فدراسیون کاراته داشت و به بررسی و مشکلات آن‌ها پرداخت، بعد از آن به فدراسیون دوومیدانی آمد و یک نشست صمیمانه با او داشتیم.

وی افزود: در این نشست صمیمی و دوستانه گزارشی از عملکرد 2 ساله فدراسیون را به وزیر ارائه دادیم. در کنار آن هم یکسری مشکلاتی که در مسیر هموار ما خلأ ایجاد کرده بود را به اطلاع او رساندیم که از جمله آن‌ها می‌توان به ارتقای سطح دانش مربیان اشاره کرد و درخواست کردیم شرایطی ایجاد شود تا بتوانیم از حضور مدرسان تراز اول جهان در این مساله بهره‌مند شویم و او قول داد تا در این موضوع به ما کمک کند. به او توضیح دادم در طول ۲سال حضورم در فدراسیون دوومیدانی برنامه‌های زیادی را تا به حال اجرایی کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام خواهیم داد قدم‌های بسیار مثبتی در راستای رشد و توسعه ورزش پایه و مادر که برداریم.

رییس فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از مسائلی که در حضور وزیر به صحبت پرداختیم، درباره مجموع ورزشی آفتاب انقلاب بود، زیرا متاسفانه این مجموعه ورزشی در ردیف بودجه قرار ندارد مجبوریم از اعتبارات مصوب خودمان برای آن هزینه کنیم و با توجه به هزینه‌های دشوار در این شرایط با سختی زیاد مواجه هستیم و درخواست کردیم وی نگاه ویژه‌تری به ما داشته باشد. درباره آمادگی دوومیدانی‌کاران چه آنهایی که در داخل و چه خارج کشور هستند برای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی توضیحاتی را به وزیر ارائه کردیم.

صیامی در پایان با اشاره به اینکه دنبال استخدام چند مربی برای مواد پرتابی دوومیدانی هستند، بیان کرد: در برخی مواد پرتابی دوومیدانی نیاز داریم تا بتوانیم از دانش و تجربیات مربیان صاحب نام اروپایی در جهت پیشرفت دوومیدانی‌کاران استفاده کنیم و به همین دلیل نیاز است وزارت ورزش و جوانان نگاه مساعد از لحاظ مالی به این برنامه مدون ما داشته باشد تا با مشکلی مواجه نشویم. خوشبختانه جلسه مثبتی با وزیر داشتیم و توانستیم در یک جو صمیمانه مشکلاتی که داشتیم را برای وزیر بازگو کنیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 794962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟