مرفاوی: نگاه رنگی به دعوت شدگان ندارم/ مشکل صغرسنی در تیم جوانان حل شده است

صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان فوتبال ایران در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص وضعیت اردوی استعدادیابی این تیم گفت: در مرحله نخست تعداد 200 بازیکن که از سوی کمیته جوانان فدراسیون معرفی شده‌اند، به این اردو آمده و تا به امروز 80 نفر آنها بررسی شده و 120 نفر دیگر باقی مانده‌اند که از روز پنجشنبه همین هفته بررسی بازیکنان دوباره از سر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: البته این تمام موجودی ما نیست و 40 درصد آن است و برخی از بازیکنان که در کوران مسابقات بوده‌اند نتوانسته‌اند در این اردو شرکت کنند که آنها هم به جمع ما اضافه می‌شوند.

مرفاوی درباره مشکل اساسی تیم جوانان در دوره‌های گذشته مبنی بر وجود بازیکن صغر سنی اظهار داشت: مطمئنم تمام این بازیکن‌ها از فیلترهای فدراسیون رد شده و قول می‌دهم این مشکل دیگر وجود نداشته باشد. من و تیم فنی آگاه به این موضوع بوده و اجازه وجود بایکنان با صغر سنی را نخواهیم داد.

بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال درخصوص نگاه رنگی به دعوت شدگان گفت: اصلا چنین چیزی وجود نداشته و اول اینکه من بازیکنان را دعوت نکرده‌ام و کمیته جوانان استعدادیابی کرده و دوم اینکه اولین جایی که از آن بازدید کردم کمپ استعداد یابی باشگاه پرسپولیس و بعد از آن باشگاه کیا بود.

سرمربی تیم جوانان در پایان از معرفی دستیاران جدید خود طی روزهای آینده خبرداد.

انتهای پیام/

کدخبر: 794830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟