رضایی: شیراز جوانان با استعداد و توانمندی دارد

بازیکن اسبق پرسپولیس که مدرک A آسیا و B یوفا را دارد به تازگی از کلاس آپدیت مربی گری از ایتالیا برگشته است مستقیم راهی شیراز شده است. رضایی می گوید: شرایط خیلی سختی در پیش داریم چرا که ٦ بازیکن اصلی و با تجربه تیم راهی تیمهای دیگر شده اند و با توجه به عدم جذب بازیکن و همچنین شرایط نامناسب مالی باشگاه اگرچه آقای بردبار با علاقه مثال زدنی برای شادی مردم و هواداران سخت تلاش می کنند تا مشکلات را مرتفع کنند ولی ما کارمان سخت است. اما من مطمئن هستم به موفقیت خواهیم رسید و تنها انگیزه من حضور جوانان با استعداد و توانمند در این تیم است.
مدافع اسبق تیم ملی کشورمان در ادامه می گوید: از اوضاع احوال لیگ با خبرم و مدت زیادی است که به طور جدی لیگ دسته اول را دنبال می کنم. من فکر میکنم سطح رقابتها نسبت به سالهای گذشته بسیار بالا رفته و رقابت در تیمهای بالای جدول بسیار زیاد و جذاب است.
سرمربی برق جدید شیراز در پایان می گوید: امیدوارم با کمک خدا و انگیزه جوانان تیم و همچنین حمایت هواداران بسیار خونگرم شیرازی این تیم را در لیگ به موفقیت برسانیم. من به شخصه به بازیکنان تیمم اعتماد و ایمان دارم و مطمئنم با تلاش و اراده و همدلی می توانیم اهداف باشگاه را محقق کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356766 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟