ذوالفقارنسب: بازی با الجزایر چه کمکی به تیم ملی می‌کند؟/ باید با ذره‌بین دنبال صفایی‌فراهانی و دادکان بگردیم

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با الجزایر معلوم نیست با کدام معیار تدارک دیده شده! زمانی را به یاد دارم که محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال به کمتر از بازی دوستانه با تیم‌های مطرح اروپایی و برگزاری اردوهای چندین روزه حرفه‌ای در کمپ‌های معتبر اروپایی رضایت نمی‌داد. حالا به جایی رسیده‌ایم که برای بازی با الجزایر هم مبلغی را پرداخت کرده‌ایم.

وی افزود: برای داشتن تیمی منسجم در جام جهانی لازم است ساختار دفاعی حرفه‌ای را دنبال کنیم و با تیم‌های قدر بازی تدارکاتی داشته باشیم اما نمی‌دانم تیم دوم الجزایر به چه کار فوتبال ما می‌آید.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: زمان حضور ایران در جام جهانی 1998  در عرض 5 دقیقه ایویچ را برکنار کرده و جای او جلال طالبی را آوردیم. آن روز ساعت 5 صبح به من زنگ زدند و گفتند به ایویچ بگویید ساکش را بردارد و اردو را ترک کند! مدیریت فوتبال اکثرا با مشکل مواجه بوده و باید با ذره‌بین دنبال روسایی چون صفایی فراهانی و دادکان بگردیم.

وی با اشاره به کیفیت بالای بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: بازیکنان خوبی داریم و باید با درایت کادرفنی آنها را مدیریت کنیم. امیدوارم تا فاصله چند ماه مانده به جام جهانی تدارک مناسبی برای تیم ملی دیده شود تا حداقل مقابل تیم‌هایی چون آمریکا و انگلیس خوب بازی کنیم.

ذوالفقارنسب در پایان تصریح کرد: بازی تدارکاتی با تیم‌های درجه 3 کمکی به ما نمی‌کند و واقعا فرار رو به جلو در این شرایط دردی دوا نمی‌کند. دوستانی که مسئولیت دارند لطفا به فکر تیم ملی باشند تا خدایی نکرده در جام جهانی به مشکل نخوریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 791090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟