شکوری: مبلغ قرار داد گل‌محمدی بالا نیست/ سایر تیم ها هم قرارداد مربیان را رسانه‌ای کنند

ابراهیم شکوری مدیر اجرایی سابق پرسپولیس درگفت‌وگو با رکنا، در خصوص مبلغ بالای قرارداد یحیی گل‌محمدی گفت: این مبلغ که من هم شنیده‌ام خیلی برای یک مربی در سطح یحیی گل‌محمدی بالا نیست و فکر می‌کنم برخی از مربیان تیم‌های صنعتی و حتی رقبا هم اگر قراردادهایشان منتشر شود، در همین حد دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در زمان ما وقتی با یحیی گل‌محمدی قراداد بستیم تیم به فینال آسیا رسیده بود و سال قبل هم قهرمان شده بود و ما با این سرمربی یکساله تمدید کردیم و مبلغ هم در این حد و اندازه نبود، اما با توجه به افزایش قیمت‌ها و درصد بالای تورم و اینکه یحیی تیم را دوم لیگ کرده، مبلغی در حدود 40 میلیاردی که مطرح شده فکر نمی‌کنم زیاد باشد.

ابراهیم شکوری همچنین در خصوص نوع قراردادها و خریدهای جدید پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات افزود: بازیکن‌های خوبی به این تیم آمده و با توجه به اینکه سال جام جهانی است، بیشتر ملی‌پوشان بهترین تیم را انتخاب کرده و در فاصله 5 ماه مانده به جام جهانی به پرسپولیس آمده‌اند. شرایط این تیم هم خوب پیش رفته و بدهی عمده ندارد و فقط پول شهرخودرو باقی مانده که آن‌هم مبلغی نیست. پرسپولیس از پس بسیاری از بدهی‌های مالی دلاری برآمده که خبری خوب برای هوادران است و انشاالله مشکلات تیم هرچه زودتر برطرف می شود و در لیگ بیست و دوم باز هم قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 793654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟