میری: حاشیه باعث نابودی ورزشکار می‌شود/ برخی‌ها در حق علی‌حسینی کم لطفی کردند

علی میری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط اخیر خود اظهار کرد: متاسفانه مدتی از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت بودم که خداراشکر تازه دوران نقاهتم به اتمام رسیده است. چند روز پیش هم در رکوردگیری شهر خودم در حرکت یکضرب نزدیک به ۹۰ درصد به رکوردهایم نزدیک شدم اما در 2 ضرب به دلیل برخی مسائل وزنه سنگین نزدم هر چند که می توانستم این کار را انجام دهم اما از انجام آن پشیمان شدم. الان با بهتر شدن شرایطم تمرینات مربوط به فیزیوتراپی دستم را پیگیری می‌کنم.

وی افزود: واقعأ کاری به حواشی اخیر ندارم زیرا خودم درگیر این مسائل شده‌ام آن‌هم به دلیل درگیری‌هایی که با رییس هیات استان آذربایجان غربی داشتم. این اتفاق باعث شد برای مدتی از تیم ملی دور بمانم. عمر ورزشی من نزدیک به ۴ یا ۵ سال است و باید از آن نهایت استفاده را ببرم تا بتوانم مدال‌هایم را جمع و پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی روی به کار مربیگری یا کارهای دیگه بپردازم.

عضو تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به مسائلی که باعث دوری او از تیم ملی شد، گفت: اردوی قبلی دعوت نشدم آن هم به دلیل لج بازی زیرا دنبال مرخصی بودم تا دنبال کارهای مربوط به مصدومیتم بروم اما کادرفنی اسبق تیم ملی این اجازه را به من نداد و در کمال تعجب به من گفتند دیگر به اردو نیایم. در صورتی که یک ماه از آنها فرصت خواستم تا مصدومیتم را برطرف کنم اما این اجازه را ندادند تا به اجبار در شهر خودم به تنهایی به تمرین بپردازم.

میری افزود: اکنون آن موارد دیگر وجود ندارد و شرایط تازه در تیم ملی ایجاد شده است. برای بازی‌های کشورهای همبستگی هم امیدوارم هر کسی که بهتر وزنه زد و لیاقتش بود به مسابقات برود. من هم شانس خودم را امتحان می‌کنم اما همه چیز به تلاش خود ما بستگی دارد.

وی عنوان کرد: مصدومیت جزئی از ورزش است اما به نظرم برنامه‌ریزی درست مربی می‌تواند مانع از مصدومیت ورزشکاران در تمرینات شود. یک نفر بیاید و بگوید که من تاکنون مصدومیت شدید زیر نظر برخواه ندیده‌ام! 

ملی‌پوش وزنه‌برداری در مورد انتخاب علی حسینی به عنوان سرمربی جدید بیان کرد: روزی که سعید سرمربی شد خیلی‌ها در حق او کم لطفی کردند اما چیزی که مشخص است اینکه او لیاقت زیادی دارد نه به جهت اینکه دوست و همشهری من است بلکه به این دلیل که در رده سنی پایه شایستگی‌های فنی خودش را به اثبات رسانده است. انشاالله دوباره در اردوها شاهد ایجاد جو صمیمی و بگو بخندها باشیم تا بتوانیم با استفاده از این جو برای اعتلای پرچم ایران تلاش کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 793079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟