تائید مصاحبه آجورلو با خبرگزاری رکنا/ واکنش معاون حقوقی باشگاه استقلال

به گزارش رکنا، در حالی که امروز خبرگزاری رکنا مصاحبه‌ای با سردار آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال انجام داد، افراد بسیاری سعی در تکذیب این گفت‌وگو داشتند و این مصاحبه را خیالی پنداشتند.

خبرگزاری رکنا که فایل صوتی این گفت‌وگو را در اختیار دارد قصد داشت این فایل را منتشر کند اما با توجه به اینکه سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال صحبتی با خبرنگار ما داشت، تصمیم بر این شد که فایل صوتی منتشر نشود.

سوتفاهم در جایی بود که سمیعی معتقد بود هیچ گفت‌وگویی انجام نشده اما پس از بررسی‌ها متوجه شد این صحبت صورت گرفته اما آجورلو اعلام کرده که فکر نمی‌کرده این گفت‌وگو در قالب مصاحبه باشد!

اینکه مدیرعامل کاربلد و باتجربه‌ای مانند مصطفی آجورلو با خبرنگار ما صحبت کرده و اخبار دقیقی را در اختیار رکنا قرار داده بر کسی پوشیده نیست اما سوال اینجاست که اگر این گفت‌وگو در قالب مصاحبه نبوده پس چه چیزی بوده است؟

معاون حقوقی باشگاه استقلال ضمن تائید گفت‌وگوی مدیرعامل این باشگاه با خبرگزاری رکنا متنی را برای ما فرستاد که در ادامه از زیر نظر میگذرانید:

«گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری رکنا با مدیرعامل باشگاه استقلال در قالب مصاحبه نبوده و نسبت به این موضوع از جانب ایشان تاکید گردیده است.

در این گفت‌وگوی تلفنی دکتر آجورلو بر ظرفیت بالای مربیان جوان ایرانی همچون فرهاد مجیدی و جواد نکونام تاکید کردند و گفتند که مربیان جوان با کیفیتی در کشور وجود دارد که باید فضا و فرصت در اختیار آنها قرار داد.»

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 789232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟