ناصرپور: از اعتماد کادر فنی ممنوم/ برای مسئولان خوزستان مهم نیستم

پوریا ناصر پور در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص مسابقات جام تورلیخانوف قزاقستان اظهار داشت: این مسابقات جزو رنک اتحادیه جهانی محسوب می‌شد و سطح مسابقات خیلی خوب بود. درست است تعداد نفرات کم بود ولی باز همان نفرات که بودند سطح فنی بالایی داشتند. از کادرفنی ممنونم که این فرصت را به ما دادند تا کشتی بگیریم. هر چه نباشد حضور در آنجا کمک کرد تا به شکل بهتری نقاط ضعف و قوت خودمان را بهتر بدانیم و برای برطرف کردن آن اقدام کنیم.کشورهای زیادی به قزاقستان آمده بودند به نحوی که نفرات خوبی در هر وزن حضور داشتند و توانستیم خیلی خوب شلاق بخوریم. کشورهای اروپایی نیز تقریبا نفرات خوبی را به همراه داشتند. 

وی درباره فینال خود با نجاتی که با شکست او همراه بود، گفت: در ابتدا خیلی خوشحالم که در قزاقستان توانستم با عملکرد خوبی به فینال بروم. اگر چه در جام تختی با نجاتی کشتی گرفته بودم اما در اینجا و در فینال به شکل خوبی کشتی نگرفتم. از شانس بد این رقابت‌ها، حکم انتخابی برای جهانی صربستان را داشت و من در آن شکست خوردم. از این اتفاق خیلی ناراحت هستم به نظرم علیرضا کشتی خیلی بهتری از من گرفت و حق او مدال طلا بود. از لحاظ فنی اشتباهاتی داشتم که منجر به شکست من شد.

قهرمان کشتی فرنگی آسیا با اشاره به اینکه تراکم مسابقات در سال جاری زیاد است، تصریح کرد: بالاخره باخت برای هر کسی رخ می‌دهد. امیدوارم در ادامه شرایط هر چه پیش می‌آید خیر باشد و هر کسی نماینده ایران شد بهترین عملکرد را در هر رقابتی داشته باشد. البته واقعیت امر این است تراکم مسابقات زیاد اما بازهم ما همه جوره در اختیار کادرفنی هستیم و هر برنامه برای ما در نظر داشته باشند از آن اطاعت می‌دهیم. کادرفنی تصمیم‌گیرنده نهایی است چه کسی برود و نرود، ما تنها سرباز هستیم. 

ناصرپور با اشاره به اینکه اردوها خوب است، گفت: اردوها خوب و هیچ کم کسری در آن دیده نمی‌شود اما برعکس برای مسئولان خوزستان مهم نیستم. آخرین بار مشخص نیست چه زمانی جویای حال ما بودند. حداقل از طرف شهر خودم تا به الان هیچ اتفاق مثبتی برای من صورت نگرفته است که به آن دلخوش باشم. حتی در دوران پسا کرونا هم هیچ حمایتی از ما نشد که بخواهم آن را بر زبان بیاورم.

وی در پایان با اشاره به اینکه نبود روسیه در مسابقات جهانی به نفع ایران است، اظهار داشت: به نفع ما است که آنها در مسابقات نیستند هر چند خداراشکر در تمامی اوزان بچه‌ها خوب هستند به طوری که همه ما دارای عناوین جهانی و المپیک هستیم. البته هدف همه ما حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جهان است و امیدوارم تیم ملی به عنوان قهرمانی جهان برسد چرا که این توانایی در ما وجود دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 788765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟