برخواه: عوامل مختلفی باعث ترک اردو توسط ملی‌پوشان شد/ برخی‌ها از دستور رییس فدراسیون طفره می‌روند!

محمدحسین برخواه در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص ترک اردوی تیم ملی توسط وزنه برداران اظهار کرد: در روزهای ابتدایی که در اردو حضور داشتیم شرایط به نسبت اردوهای گذشته مشکل چندانی نداشت و بچه ها بدون مشکل در حال تمرین جهت حضور در قونیه بودند، اما در چند روز اخیر کیفیت غذا مناسب نبود و کنار آن نیز وضعیت آب گرم پنج سالن قطع و سیستم خنک کننده هم دچار مشکل بود.

وی ادامه داد: متاسفانه یکسری مشکلات داخلی هم وجود داشت که وزنه برداران به آن معترض بودند و در کنار آن هم وضعیت نامناسب تغذیه، نرسیدن مکمل و پرداخت نشدن حقوق ها و ...... از جمله دیگر عواملی بود که بچه‌ها به آن اعتراض داشتند. 

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: خیلی به دنبال این بودم تا بعد رکوردگیری، نفرات نهایی را برای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مشخص کنیم که به یکباره این اتفاق صورت گرفت. به نظرم عوامل مختلفی شکل گرفت تا بچه‌ها تصمیم به ترک اردو بگیرند. البته به نظرم گاهی اوقات رییس فدراسیون دستور انجام برخی کارها را می دهد اما متاسفانه افراد زیر دستی از انجام آن دستورات طفره می روند.

وی ادامه داد: بالاخره حق طبیعی بچه‌ها است که از حداقل امکانات با حضور در اردو برخوردار شوند. انشاالله که هر چه زودتر مشکلات از بین برود زیرا تنها با این اتفاق رشته وزنه‌برداری است که دچار آسیب می‌شود.

برخواه در پایان گفت: باید چند روز صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی برای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رخ می‌دهد. حتی پس از این اتفاق جلسه‌ای با رییس فدراسیون داشتم و او به این مساله اذعان داشت که این رشته المپیکی است و باید شرایط خیلی بهتر از این‌ها باشد تا وزنه‌برداران در آرامش کامل به تمرین بپردازند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 787486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟