حسن‌زاده: باید بهترین عملکرد را مقابل قزاقستان داشته باشیم/ شیوه ارمغانی با مربیان دیگر متفاوت است

محمد حسن‌زاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط اردویی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: بالاخره هنوز زمانی نگذشته تا بخواهیم بگوییم تیم با چه روندی جلو می‌رود. به هر جهت با حضور کادرفنی و بازیکنان جدید نیاز به زمان داریم تا هم تمرین خوبی داشته باشیم و هم به هماهنگی که مدنظرمان است دست یابیم. تازه چند روز از حضور جناب ارمغانی در تیم ملی می‌گذرد. بالاخره همه چیز از جمله نحوه تمرینات و شیوه کار او با سایر مربیان متفاوت است. امیدوارم در ادامه مسیر و در روند کاری بتوانیم خیلی زود خواسته‌های فنی او را  اجابت کنیم.

وی درباره بازی با قزاقستان در انتخابی جام‌جهانی گفت: به نظرم اگر بتوانیم خوب کار کنیم و همه چیز برای ما خوب پیش برود بازی خیلی سختی نیست. حتی در بازی که به آنها باختیم حس می‌کنم روز استثنائی داشتند به طوری بازیکن پست چهار آنها با رویکرد عالی که داشت کمر تیم ما را شکست. البته اینطور نیست که بخواهیم بگوییم چون یک بار ما را شکست داده‌اند باز هم توانایی شکست ما را دارند. به نظرم اگر روز، روز ما باشد پتانسیل و توانایی را داریم تا همان تیمی باشیم که همیشه در زمین بازی کرده‌ایم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه چه نظری درباره تغییر نسل تیم ملی دارد، بیان کرد: واقعیت ورزش حرفه‌ای این است نمی‌توان منتظر ماند تا برای همیشه یکسری افراد در تیم باشند، درنهایت یک روز ما هستیم و یک روز هم بازیکنان دیگر، زیرا هر چقدر سن بالاتر می‌رود باید واقعیت را بپذیریم که ما جایگزین بازیکنان بزرگ تیم ملی شده‌ایم که آنها دیگر در بین ما نیستند. این روند ادامه دارد و روزی هم ما باید برویم و جوانان‌ترها به تیم ملی ورود کنند. بالاخره همانطور که ما یکسری تجربیات را از بازیکنان با سابقه تیم ملی یاد گرفتیم باید همان نکات را اکنون به نسل جوان منتقل کنیم. دیری نخواهد بود که روزی هم ما باید از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کنیم. 

حسن‌زاده با تشکر از کادرقبلی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت:  تمام کادر مربیان برای اعتلای بسکتبال تلاش کرده‌اند البته در کنار آن هم بازیکنان بی تاثیر نبودند. مطمئنأ رسم ورزش حرفه‌ای است یک روز ورود می‌کنیم و روزی هم باید برویم. تنها باید سعی کنیم تا جایی که هستیم بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم. آنها هم زحمات خود را برای تیم ملی کشیدند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 787179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟