خلعتبری: شهرخودرو علی رغم شایستگی سقوط کرد/ با اضافه شدن نفرات جدید خون تازه‌ای در رگ‌های فولاد جریان پیدا کرد / قلب تمامی انسان‌ها از حادثه آبادان به درد آمد

«محمدرضا خلعتبری» بازیکن تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با رکنا درخصوص پیروزی پر گل این تیم برابر سپاهان گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و ما به خوبی آگاه بودیم که بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. بعد از آنالیز این تیم می دانستیم که اگر به این تیم اجازه بدهیم که فضا سازی کند مسلما کار برای ما سخت خواهد شد. خدا را شکر موفق شدیم به خوبی به دستوراتی که کادر فنی داده بود عمل کنیم و در یک بازی زیبا موفق شدیم تیم خوب سپاهان را شکست دهیم.

بازیکن فولاد در مورد بازی پایانی این تیم برابر شهرخودرو اظهار داشت: من در این تیم حضور داشتم و باید بگویم در زمان حضور من شرایط کاملا خوب بود ولی متاسفانه امسال شرایط به صورت دیگری رقم خورد. شهرخودرو علی رغم شایستگی که داشت متاسفانه به دسته پایین تر سقوط کرد اما در هر صورت تیم قابل احترامی است و ما تلاش میکنیم تا در این بازی به پیروزی برسیم و رتبه خود را در جدول بهبود ببخشیم چرا که فولاد لایق این است تا رتبه بهتری در جدول داشته باشد و به هواداران این تیم قول می‌دهم شرایط تیم در فصل آینده و روزهای پیش رو بهتر و بهتر خواهد شد.

وی در مورد شرایط متقاوت فولاد در نیم فصل دوم نیز بیان کرد: ما در فولاد از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان همه یک هدف مشترک را دنبال می‌کردیم و آن موفقیت فولاد در ادامه مسیر پیش رو بود. خدا را شکر در نیم فصل بازیکنان خوبی مثل «عارف آغاسی، مهدی شیری، گردان و رضاوند» به تیم ما اضافه شدند تا خون تازه ای در رگ های فولاد جریان پیدا کند و همین امر باعث شد تا ما در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی را رقم بزنیم و موفق شویم سوپرکاپ را کسب کنیم و تنها نماینده ایران در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا باشیم که در این مرحله نیز تلاش میکنیم از نام ایران دفاع کنیم.

خلعتبری در خصوص شرایط خود نیز گفت: همیشه هر جا در هر تیمی حضور داشتم در تلاش بودم تا برای موفقیت آن تیم بازی کنم. اکنون نیز به دنبال آن هستم تا برای موفقیت فولاد تلاش کنم و در هر زمانی که کادرفنی لازم داشت در خدمت تیم باشم که خدا را شکر اکنون هم من هم فولاد در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوار هستم این موضوع ادامه داشته باشد.

وی در پایان در خصوص اتفاقات اخیر در آبادان و ادای احترام بازیکنان فولاد به مردم این شهر در بازی با سپاهان گفت: قلب هر انسانی از این ضایعه به درد خواهد آمد و این حادثه باعث ایجاد غم و اندوه و در کشورمان علی الخصوص خوزستان و آبادان شد. ما نیز در بازی با سپاهان به دنبال آن بودیم تا به مردم آبادان و بازماندگان این حادثه ادای احترام کنیم تا کمی غم آنها را تسلا دهیم.

انتها پیام/

کدخبر: 787170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟