افشاریان: مجمع اختیاراتی به ماجدی داده تا فوتبال را جلو ببریم

به گزارش رکنا،  خداداد افشاریان پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: خدا را شکر 5-6 جلسه با صلابت و با جوی آرامی مجمع برگزار شد. هیچ گونه حاشیه‌ای نداشت و یک جو سالمی همه توانستند حرف‌های خود را بزنند. چیزی که من الان از همکاران خودم در هیات رییسه می‌خواهم این است که بدون هیچ نسخه قبلی، بدون هیچگونه رفتار نامتعارف از قبل داشته باشند، بیایند و بنشینند تا به فوتبال کشور کمک کنیم.

وی ادامه داد: در سالی که همه مشغول صحبت کردن در خصوص جام‌جهانی هستند، ما در رابطه با بدیهیات و مسائل اولیه صحبت نکنیم و در چالش قرار نگیریم. امیدوارم این اتفاق رخ خواهد داد و ما هیچ نظری جز این نخواهیم داشت. انشاالله در اولین جلسه هیات رییسه که شاید هفته دیگر باشد، این اتفاق رخ بدهد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: مجمع یک اختیاراتی به ماجدی داده که انشاالله بتوانیم فوتبال را رو به جلو پیش ببریم. شما هم کمک کنید که این اتفاق رخ بدهد. با توجه به اینکه مشکلاتی در پرونده‌های قضایی ویلموتس است. صورت‌های مالی را فعلأ نمی‌توانند امضا کنند. مجمع تصویب کرد که صورت‌های مالی نیز اعلام شود.

افشاریان در خصوص نفر جدید هیات رییسه نیز گفت: هفته دیگر باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در خصوص حضور بینادی‌فر بیان کرد: او در مجامع قبلی تشریف داشت، در این مجمع نیز مثل قبل حضور داشتند.طبق اساس‌نامه از قبل حضور داشت و امروز در رأی‌گیری بود.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مورد داوری در فوتبال کشور اظهار داشت: من خیلی خوشحالم. در حال لذت بردن هستم. داورای جوانی آوردیم و اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. الان راضی نیستم آن طوری که باید ولی رو به پیشرفت می‌رویم. اشتباهات را به ما ببخشید و شما نیز ما را کمک کنید.

انتهای پیام/

کدخبر: 786968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟