سیدصالحی: آقایان پدر تیم ما را درآوردند/ اشتباهات داوری نقش پررنگی در سقوط شهرخودرو داشت

« سید مهدی سیدصالحی » در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص سقوط تیم شهرخودرو خراسان به لیگ یک اظهار داشت: حدود 10 ماه از زندگی خودم را صرف این تیم کردم و به دلیل رفاقت با حمیداوی پای کار آمدم اما برخی‌ها پدر تیم ما را درآوردند و حیف از این بازیکنان جوان که با ندانم‌کاری آقایان به لیگ یک سقوط کردند. 

وی افزود: داوران اشتباهات وحشتناکی علیه ما کردند و اوج این اشتباهات هم در دیدار مقابل پرسپولیس اتفاق افتاد که اگر پنالتی ما را می‌گرفتند، 15 دقیقه وقت داشتیم که به پیروزی برسیم.

سرپرست شهرخودرو ادامه داد: دربازی مقابل پیکان، استقلال و هوادار باید رقیبان 10 نفره می‌شدند. می‌دانید امتیازات این 3 بازی تا چه اندازه برای ما مهم بود؟ از هر تیمی در لیگ برتر بپرسید می‌گوید حق شهرخودرو سقوط نبود اما حیف که این اتفاق رخ داد.

وی در ادامه به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت و گفت: بیشترین مبلغ قرارداد بازیکنان ما 100 میلیون تومان بود و واقعا باید به احترام آنها کلاه از سر برداریم که تا آخرین لحظه برای بقا جنگیدند. البته بعید می‌دانم حمیداوی تیم را واگذار کند و او همه جوره پشت ما بود و تیم را حمایت کرد که باید بابت این موضوع از او تشکر کنم.

سیدصالحی در خصوص عدم حمایت مسئولان استان خراسان رضوی تصریح کرد: تمام تیم‌های لیگ برتر از سوی فرماندار، استاندار و مسئولان استان حمایت شدند اما دوستان حتی ورزشگاه امام رضا (ع) را هم در اختیار ما قرار ندادند. متاسفانه تاوان کم‌کاری بقیه را من دادم و برخی‌ها در فضای مجازی به من توهین کردند.

سرپرست شهرخودرو درخصوص شائبه توهین به داور مسابقه با پرسپولیس گفت: این حرفها خیلی عجیب است چون من در تمام دوران حضورم در فوتبال هیچوقت به داور بی‌احترامی نکرده‌ام. در این بازی به داور چهارم گفتم پنالتی ما را نگرفتید و اگر داوری بلد نیستید این کار کنار بگذارید، اما کمک داور به داور وسط گفت من توهین کرده‌ام!

سیدصالحی در پایان خاطرنشان کرد: 10 ماه از زندگی خودم را وقف تیم شهرخودرو کردم و منتی هم گردن کسی نیست چون با قلبم این کار را انجام دادم. من اعتبارم را از استقلال، سپاهان و پرسپولیس دارم و نیازی نیست درخصوص رزومه خود به کسی توضیح دهم و تنها بابت سقوط به لیگ یک متاسفم و دلم برای کادرفنی و بازیکنان می‌سوزد.

انتهای پیام/

کدخبر: 786298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟