فراهانی: شهرخودرو از همه لحاظ آسیب دیده است/ حیف است به لیگ یک سقوط کنیم

«میلاد فراهانی» دروازه‌بان تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در گفت‌وگو با رکنا، خصوص شرایط تیمش اظهار داشت: اصلا نمی‌دانم باید از کجا شروع کنم. همگی شرایط تیم ما را به خوبی می‌دانند. متاسفانه شهرخودرو از هر لحاظ آسیب دیده است. هرمدل مشکلی که فکرش را بکنید از اول فصل تا به حال داشته‌ایم. و یکی از مسائلی که خیلی به باشگاه ضربه زد، موضوع مالکیت تیم بود. عده‌ای می‌گفتند مالک آن استان خراسان رضوی است و عده‌ای دیگر می‌گفتند، آقای حمیداوی است. پس از اینکه مالک باشگاه از لحاظ مالی به مشکل خورد بیشتر اموالش بلوکه شد و ضربه‌ شدیدی به پیکره باشگاه وارد شد.

وی افزود: از همان ابتدای فصل همه چیز در مورد تیم ما مشخص بود و همگی می‌دانستیم که با این اوصاف کار سختی در پیش داریم. جدا از این، تغییر 3 سرمربی‌ (مهاجری، میثاقیان و سیدعباسی) باعث شد تا برای رسیدن به هماهنگی تیمی زمانی زیادی را از دست بدهیم. به هرحال زمانیکه مربی جدید هدایت تیمی را به عهده می‌گیرد، زمان می‌برد تا با فضای آن باشگاه و خلق و خوی بازیکنان آشنا شود. البته از حق نگذریم از زمان روی کار آمدن «سیدعباسی» تیم به آرامش و نظم خاصی رسیده است، اما تا به این آرامش و نظم دست پیدا کنیم یک نیم فصل را از دست دادیم. در نیم فصل دوم شرایطمان خیلی بهتر شد، ولی به این خاطر که امتیازات نیم فصل اول را از دست دادیم جبرانش در نیم فصل دوم خیلی برایمان سخت شد.

این دروازه‌بان باتجربه در مورد اینکه چقدر به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است ادامه داد: از نیم فصل دوم تاکنون تمامی هم و غم ما جبران امتیازات از دست رفته و بقای تیم است. خوشبختانه نسبت به قبل اختلافمان با سایر تیم‌های انتهای جدول را کمتر کرده‌ایم و امیدواریم که در بازی‌های بعدی بتوانیم امتیازات بیشتری دشت کرده در لیگ‌برتر بمانیم. حدود 3 سال است که در شهرخودرو حضور دارم روزهای بسیار خوبی در اینجا تجربه کرده‌ام. این تیم همانی است که روزی نماینده فوتبال ایران در آسیا بود و شرایط خیلی خوبی داشت. واقعا خیلی حیف است که شهرخودرو به لیگ پایین‌تر سقوط کند. انشاالله با همت تمامی بچه‌ها بتوانیم با کسب امتیازات بیشتر باعث خوشحالی مردم عزیز  خراسان باشیم.

سنگربان تیم فوتبال شهرخودرو در مورد نیمکت‌نشینی بلند مدتش در این تیم افزود: متاسفانه مدتی پیش در تمرینات به دلیل  کشیدگی مینیسک یک ماه از میادین دور بودم. بعد از گذراندن دوران نقاهت در حال حاضر یک هفته‌ای است که به تمرینات گروهی اضافه شده‌ام. اصلا اهمیتی ندارد که خودم درون دروازه بایستم یا «یوسف بهزادی»، بلکه تنها چیزی که در این مقطع اهمیت دارد موفقیت و بقای شهرخودرو در لیگ برتر است.

فراهانی درخصوص اینکه برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارد گفت: باتوجه به شرایطی که در تیم داریم، هیچ چیز مشخص نیست، چون همانطور که گفتم تمامی فکر و ذکر تمامی بازیکنان و کادرفنی کسب بیشترین امتیاز در بازی‌های باقی مانده و بقا در لیگ است. امیدوارم که اگر رفتی باشد با سربلندی برویم و اگر ماندی باشد حداقل در شرایط ایده‌آل این موضوع رقم بخورد.

انتهای پیام/

کدخبر: 779019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟