نویدکیا: تصور نمی کردم چنین باختی را تجربه کنیم

به گزارش رکنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از شکست 3 بر صفر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: نیمه اول تا دقیقه 35 بازی خوبی ارائه کردیم. سعی داشتیم خیلی خوب از عقب بازیسازی کنیم. موقعیت های نسبتا خوبی هم داشتیم که باید بهتر استفاده می کردیم. از دقیقه 35 به بعد فولاد مقداری موقعیت های بهتری داشت. روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند. 

وی افزود: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم. دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم که می توانستیم بازی را مساوی کنیم اما متاسفانه نتوانستیم. دوباره روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. بعد از گل دوم مقداری از نظر انضباطی به هم ریختیم چون هفته ها بود تیم ما بازی هایش را برده بود و تصور چنین باختی را نداشتند. به همین خاطر بعد از گل دوم بی انضباط بازی کردیم و گل سوم را خوردیم. نمی توانم در نیمه دوم از بچه هایم راضی باشم ولی به خاطر زحمتی که کشیدند از آن ها ممنونم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: بازی مقداری هم از حالت طبیعی خودش خارج شده بود. بیرون از زمین بحث ها بیش از حد بود. فکر می کنم خیلی برای فوتبال ما خوب نیست. در نهایت از طرف خودم و باشگاه سپاهان فاجعه ای که برای مردم آبادان و ایران اتفاق افتاده را تسلیت می گویم. امیدوارم موفق باشند.

وی در خصوص اینکه آریا یوسفی برای تیم ملی امید مقابل عراق گلزنی کرد و آیا دلیل خاصی دارد که از او در نیم فصل دوم زیاد استفاده نشده، گفت: در تیم بزرگی مثل سپاهان، بازی کردن سخت است. بازیکنان بزرگ و خوبی دارد. شانس به او کمتر رسیده اما دو سه بازی انجام داد. امسال از تیم جوانان او را آوردیم. بازیکن خوبی است. همانطور که پارسال به یاسین شانس دادیم. هردو دچار مصدومیت شدند. بعد از بازی با پیکان در نیم فصل او آسیب خیلی بدی در عضله داشت. خوشبختانه رسیده بودند و شرایطشان خیلی خوب بود که بحث تیم ملی امید پیش آمد و موافقت کردم به این تیم کمک کنند.

نویدکیا در مورد دلیل استعفاهایش در طول فصل عنوان کرد: کلا یکبار استعفا کردم ولی چون شفاهی بعد از بازی با ذوب آهن بود مسئولین قبول نکردند. دو سه روز بعد کتبا اعلام کردم. بازهم قبول نکردند. طبق صحبت‌ها قرار شد تا پایان فصل کارمان را ادامه بدهیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه به نظر می رسد از بازیکنان بزرگ سپاهان تنها اسم آن ها حضور دارد، گفت: هرکسی یک دیدگاهی دارد. حتی روزی که وارد باشگاه شدم چون تیم با قلعه نویی پنجم شده بود خیلی ها گفتند نفرات را تغییر بده ولی دلم می خواست بیشتر از باشگاه مراقبت کنم. نمی خواستم وقتی آمدم بگویم 10 بازیکن بروند 10 بازیکن بیایند.، این و آن را می خواهم و هزینه های گزافی درست کنم. فکر می کردم بازیکنان خوبی هستند. قطعا هم همینطور است و خیلی هم به من کمک کردند. می بینید که سه نفر سال قبل به اروپا رفتند. این نشان می دهد که فوتبالیست های با کیفیتی هستند.

وی افزود: ولی اگر استعفا کردم فقط به خاطر این بود که شاید کسی دیگر بتواند بیشتر از من به تیم کمک کند. بالاخره از بچگی در سپاهان بودم و اینجا را دوست داشتم و دارم. به خاطر منافع شخصی نیامدم. برای همین دلم می خواست اگر کسی واقعا بهتر و بیشتر از من می تواند از لحاظ ساختار فوتبالی می تواند به سپاهان کمک کند بیاید و این کار را انجام بدهد. در کل اگر بخواهم در مورد مجموع این دوسال حرف بزنم خیلی از بازیکنانم راضی هستم. درست است در بعضی مقاطع بازی های مهمی را در مواقع حساس از دست دادیم .

نویدکیا گفت: شاید همین باعث شد برخلاف فوتبال خوبی که ارائه می کردیم موقعیت هایمان را نتوانیم به گل تبدیل کنیم. شاید اگر یک سوم یا یک چهارم موقعیت هایمان گل می شد خیلی راحت تر می توانستیم در کورس قهرمانی رقابت کنیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و به اینجا کشیده شد. امیدوارم سپاهان در آینده شرایط بهتری داشته باشد.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا برای فوتبال و لیگ ایران زیادی محجوب نیست، گفت: نمی دانم. باید از داوران انتقاد و با نیمکت های حریف بحث کنیم؟ فوتبال ما این است ولی در فوتبال دنیا اینطور نیست که نیمکت ها با هم یا با داوران بحث کنند. این ها در دنیای امروز تمام شده است. این بحث در فوتبال ما به اواخر خودش می رسد. باید اگر می خواهیم فوتبالمان رشد کند، دیدگاه های جدیدتر بیاید. نگرش مربیان و باشگاه ها و مدیران و خبرنگاران و داوران باید به فوتبال تغییر کند. اگر این کار را نکنیم مطمئنا همیشه در جا می زنیم.

 

کدخبر: 786136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟