برزگر: به حمایت بیشتری نیاز داریم/ بانوان مظلوم واقع شده‌اند

پریما برزگر در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تمرینی خودش پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: پس از تعطیلات نوروز این دومین مرحله اردویی است که سپری می‌کنیم و تا روز 17 خرداد ماه هم این اردوها تداوم دارد. خوشبختانه در این مدت شرایط خوبی از نظر تمرینات بدنسازی و همچنین کار با شمشیر داشته‌ایم و خداراشکر همه چیز راضی‌کننده است. تمام تلاش ما این است تا بتوانیم در این روز چند باقیمانده از لحاظ آمادگی به بهترین فرم بدنی خودمان برسیم.

وی در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بالاخره مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت سختی است زیرا تیم های قدرتمندی مانند چین ، کره جنوبی یا حتی ژاپن حضور دارند که تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را بگیرند. ما هم طی این مدت به صورت اختصاصی در اردوها تمرینات خوبی داشته‌ایم و اینطور نیست که بی امید باشیم. البته نمی‌توانیم قول بدهیم چه نتیجه‌ای می‌گیریم. اما بدون شک تمام کشورها به دنبال مدال‌آوری هستند و ما تمام تمرکزمان به این معطوف شده بهترین خودمان باشیم، اما واقعیت امر این است باید واقف بود در سه سال اخیر تنها در یک مسابقه بین‌المللی شرکت کرده‌ایم.

عضو تیم شمشیربازی سابر گفت: به دلیل مسائل مختلفی از جمله بودجه‌ای، بانوان نسبت به آقایان خیلی مظلوم واقع شده‌اند، به نحوی که در این 3 سال اخیر به جای حضور در تورنمنت‌های برون مرزی بیشتر به حضور در اردوها اکتفا کرده‌ایم.

برزگر درباره اینکه لیگ شمشیربازی از نظر قراردادی چگونه است، گفت: واقعیت امر این است لیگ که کیفیت خوبی ندارد و حامیان مالی قدرتمندی هم نیستند که در بحث قراردادی به بالارفتن مبالغ قراردادها کمک کنند. تنها 2 تیم در لیگ حضور دارد و ملی‌پوشان هم در این تیم‌ها پخش شده‌اند و در لیگ با یکدیگر بازی می‌کنند. مبالغی که در لیگ به ورزشکاران تعلق می‌گیرد خیلی خنده‌دار است. به دلیل اینکه مسابقات پوشش خبری خوبی ندارد تلاش‌های بچه‌ها خیلی خوب نمایان می‌شود. هر چه است اینکه لیگ دارای کیفیت خوبی نیست. 

وی در پایان در مورد اینکه چه توقعی از مسئولان دارد، بیان کرد: توقع ما این است به ما توجه بیشتری از لحاظ بودجه و حمایت شود، در کنار آن نیز اردوهای تدارکاتی تدارک و به مسابقات بیشتری در سطح بین‌المللی اعزام شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 785951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟