شاکر: چرا باید به دلیل حضور در اردوی شمشیربازی از مدرسه اخراج شوم!

محمد مهدی شاکر در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اخراج از مدرسه به دلیل حضور در اردوی تیم شمشیربازی توجوانان اظهار داشت: من با مشغله فراوان توانستم عضو تیم نوجوانان شمشیربازی ایران شوم و حدود 6 ماه تمرین در اردو داشته باشم. پس از تعطیلات نوروز تصمیم گرفتم با مشورت خانواده‌ام تمام زمان باقیمانده را به این اختصاص دهم تا بتوانم با مطالعه فراوان درس‌هایم با معدل بالا وارد رشته دلخواهم شوم. متاسفانه روز گذشته (شنبه) برای امتحان ریاضی به مدرسه مراجعه کردم اما متاسفانه مدیر مدرسه جناب دشتی‌پور با بی‌احترامی تمام نام من را فراخواند و از من خواست تا از جدا دیگران در حیاط بمانم و امتحان ندهم. باید بگویم امتحان ندادن تحت هیچ شرایطی و حتی طبق مسئول بلند پایه هم نمی‌توانند این کار را انجام دهند. 

وی افزود: من حدود 4 ساعت در حیاط مدرسه زیر گرمای آفتاب بودم و اجازه حضور در سالن کلاس‌ها هم نداشتم. درست است هفته گذشته به ویروس اومیکرون دچار شده بودم اما خداراشکر با پشت سر گذاشتن این بیماری منحوس روز گذشته (شنبه) با سلامت کامل به مدرسه مراجعه کردم اما مدیر مدرسه خلاف مقررات و ضوابط از من درخواست آزمایش pcr کرد.

عضو تیم شمشیربازی نوجوانان گفت: با ندانم کاری او من از امتحان بازماندم اما مدیر مدرسه در کمال تعجب به مسئولان آموزش پرورش منطقه 6 اعلام کرد که من با اختیارات خودم و به دلیل غیبت زیاد او را اخراج کرده‌ام. به هر حال من نتوانستم با شرایط عجیبی که مدیر مدرسه مهیا کرده بودم بتوانم با وجود مطالعه زیاد در امتحان حاضر شوم. متاسفانه نمی‌توانم بگویم چرا این اتفاق رخ داد در صورتی که من تنها به دلیل عشق علاقه و همچنین کسب افتخار برای کشورم وارد ورزش شدم و سعی کردم در هر 2 زمینه بهترین خودم باشم اما متاسفانه مدیر مدرسه خیلی راحت از هم اکنون ذوق من را کور کرده و انگیزه‌هایم را خیلی راحت کشت.

همچنین مادر شاکر در این زمینه گفت: تصمیم داریم پس از این اتفاق ناگوار امروز (یکشنبه) با تتظیم شکواییه‌ای علیه مدیر مدرسه از حق قانونی پسر خودمان دفاع کنیم که چرا باید مدیر مدرسه چنین رفتار زشت و ناپسندی را در قبال پسرم که جدای اخلاق خوب درس‌خوان هم است انجام دهد. ما تا زمانی که به صورت قانونی به حق خودمان نرسیم از این مساله کوتاه نخواهیم آمد. باید بگویم متاسفانه در کشورها خیلی موارد سر جای خودش نیست و خیلی افراد بی سواد صاحب منصب شده‌اند و هرطور که دوست دارند تصمیم‌گیری می‌کنند و باعث فرار نخبه‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 785653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟