رحیمی: هندبال بانوان به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام نمی‌شود/ بوکس و کیک‌بوکسینگ حذف شدند

به گزارش رکنا، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد ماه سالجاری در ۲۱ رشته ورزشی به میزبانی شهر قونیه ترکیه برگزار می شود.

کاروان ورزشی ایران هم طبق لیست اولیه و بنابر اعلام کمیته ملی المپیک قرار بود در رشته‌های تنیس روی میز ، تیروکمان ، دوومیدانی ، کیک بوکسینگ، جودو ، بسکتبال، تکواندو ، کاراته ، والیبال ، هندبال ، وزنه برداری ، دوچرخه سواری و شمشیربازی در هر 2 بخش آقایان و بانوان در این رقابت‌ها حاضر شود.

1773396_326

همچنین رشته‌های کشتی ، شنا  و ژیمناستیک به این دوره از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اضافه شدند، اما اکنون خبر می‌رسد که برخی رشته ها از لیست اعزام حذف و برخی دیگر جایگزین آنها شده‌اند.

 اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به این رقابت‌ها در گفت و گو با رکنا، درخصوص تغییر لیست رشته‌های اعزامی گفت: در زمان اعلام اولیه لیست رشته‌ها به کشور میزبان، رشته هندبال در بخش بانوان در لیست بود اما به دلیل اینکه در رنکینگ جز 8 تیم ابتدایی نبود، از اعزام حذف شده که هنوز این خبر قطعی نیست.

وی ادامه داد: مثلا رشته والیبال در بخش بانوان هم در لیست اولیه نبود و حالا با توجه به کناره‌گیری قزاقستان به این بازی‌ها اعزام می شود.

رحیمی درباره عدم حضور بوکس در این بازیها افزود: رشته‌های بوکس  و کیک‌بوکسینگ در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی جایی نداشته و حذف شده‌اند.

انتهای پیام/

کدخبر: 784416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟