رضایی: 10 کشور آسیایی در جام امام رضا (ع) شرکت می‌کنند/ رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به ایران می‌آید

علی رضایی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص تدابیر فدراسیون دوومیدانی برای برگزاری مسابقات جام بین‌المللی رضا (ع) اظهار داشت: تمام تلاش و برنامه ما این است تا بتوانیم مسابقات جام بین‌المللی امام رضا(ع) را به شکل خیلی خوب برگزار کنیم. 10 کشور آسیایی در این مسابقات حضور خواهند داشت. ما سعی کردیم تا همه چیز مهیا باشد و رقابت‌ها هم در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) برگزار می‌شود. آقایان حدادی و تفتیان به همراه سایر ورزشکاران با بهترین کیفیت در این تورنمنت حضور خواهند داشت زیرا این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای بازی‌های کشورهای اسلامی را دارد. 

وی در مورد برآورد هزینه‌ها این مسابقات بیان کرد: چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید مسابقات برگزار شود تا ببینیم چه نتایجی به دست خواهد آمد. اردوهای ملی‌پوشان کامل بود، مخصوصاً چند ورزشکار شاخص تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و شرایط خوبی دارند و انشاالله اتفاقات خوبی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

دبیر فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به سوال که این مسابقات جایزه‌ای دارد، گفت: در این مسابقات از طرف باشگاه‌هایی که شرکت می‌کنند به ورزشکاران برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. همچنین به تشخیص کمیته‌های تخصصی فدراسیون هم برای نفرات برتر جوایزی در نظر گرفته می‌شود.

رضایی به حضور رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا در ایران اشاره کرد و گفت: رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا دهلان الحمد قرار شده به همراه هیات همراه روز هفتم خرداد ماه به مشهد سفر کنند و از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات باشند. همچنین از جناب شوگو دبیر کل کنفدراسیون دوومیدانی آسیا و نماینده فنی آسیا ابوال محمود و تعدادی از روسای کشورهای آسیایی دعوت کرده‌ایم تا به مشهد بیایند. خوشبختانه تا الان 10 کشور خارجی برای این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند هر چند ممکن است تعدادتیم‌ها افزایش پیدا کند. همچنین برای وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک دعوت‌نامه فرستاده‌ایم و رسمأ دعوت کردیم با مسئولان بلند پایه کنفدراسیون دوومیدانی آسیا نشستی داشته باشند.

وی با اشاره به اعزام تیم بانوان به مسابقات بین‌المللی درکشور آذربایجان گفت: تصمیم بر این شده تیم بانوان به تورنمنت جمهوری آذربایجان بروند، این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای کشورهای اسلامی را دارد. پس از آن هم تیم ملی را به مسابقات بین‌المللی قرقیزستان و قزاقستان اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 784403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟