حلالی: اکثر تبریزی‌ها پرسپولیسی هستند/ استقلال شایسته قهرمانی بود

«اسماعیل حلالی» پیشکسوت فوتبال ایران که اصالتا تبریزی است و در هر دو تیم تراکتور و پرسپولیس سابقه بازی کردن دارد، در خصوص اتفاقات عجیب هفته گذشته در تبریز و سنگ پراکنی به پرسپولیسی ها گفت: فوتبال ورزشی است برای دوستی و نزدیکی. نمی‌دانم دلیل این اتفاقات چیست و چرا باید در ورزشگاه شاهد چنین صحنه هایی باشیم. مردم تبریز مهربان و میهمان نواز هستند. همه ما برای یک کشور هستیم و در یک سرزمین زندگی می کنیم. من زمانی که در شهر خودم بودم و بازی می‌کردم، اصلا چنین چیزهایی وجود نداشت.حتی این را هم می دانم که اکثر تبریزی ها پرسپولیسی هستند. زنوزی هزینه زیادی در سال‌های اخیر کرده و خیلی برای شهر تبریز زحمت کشیده است. با این حال تراکتور برخلاف سال های گذشته نتوانست نتایج خوبی بگیرد و همین موضوع باعث عصبانیت هواداران شده است. ضمن اینکه در سال های اخیر و قبل از کرونا چند بار در تبریز و تهران هواداران پرسپولیس و تراکتور درگیری داشتند. من فکر می کنم اتفاقات هفته قبل در ادامه این درگیری ها بود و هواداران بعد از 2 سال که  توانستند به ورزشگاه بیایند، اقدام به این رفتارهای ناپسند کردند. امیدوارم این اتفاقات مدیریت شود و دیگر شاهدش نباشیم.

حلالی در خصوص اظهارنظرهای مدیران تراکتور مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها شروع کننده دعوا بودند هم گفت: بگذارید مسئولین کمیته انضباطی فدراسیون تصمیم بگیرند. آن ها همه چیز را دیدند و ناظر هم گزارش خود را نوشته است. از همین رو آن ها بهتر از هرکسی می توانند نظر بدهند و قضاوت کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص نتایج این فصل پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی داشت و به نظرم بعد از اتفاقات دربی و از دست دادن 2 امتیاز در آن بازی خیلی در قهرمانی تاثیر داشت. در واقع بهتر است بگویم ما خودمان قهرمانی را به استقلال دادیم. امیدوارم برای فصل آینده ضعف ها برطرف شود و برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد تا اتفاقات امسال تکرار نشود. 

او همچنین در خصوص اینکه استقلال شایستگی کسب قهرمانی را داشت هم گفت : بله استقلال شایسته قهرمانی بود. اتفاقات این فصل به نفع آن ها رقم خورد و رقبا نتوانستند به خوبی با این تیم رقابت کنند. پرسپولیس و سپاهان امتیازات زیادی را از دست دادند و گل‌گهر هم که با کسر امتیاز مواجه شد. در مجموع فکر می کنم استقلال کم اشتباه‌تر و البته یکدل بود و این دقیقا چیزی بود که در پرسپولیس ندیدم.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در مورد شایعه جدایی یحیی گل محمدی هم گفت: من کلا مخالف تغییرات اینچنینی هستم. به نظرم یحیی باید بماند و کارش را ادامه دهد ولی خب باید اشتباهات را کم کند و نقاط ضعف تیمش را برطرف سازد. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و پرسپولیس در فصل آینده موفق باشد.

کدخبر: 783649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟