یزدی: نفت مسجد سلیمان قطعا در لیگ برتر می‌ماند/ به سلامت فوتبال ایران اعتماد دارم

«هدایت یزدی» در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در مورد شرایط تیم نفت مسجدسلیمان و 2 هفته حساس پایانی برای تیم‌های پایین جدولی لیگ برتر اظهار داشت: من از روز اول گفتم صددرصد در لیگ برتر می‌مانیم. البته به سختی این کار واقف بودم و می دانستم راه ناهمواری در پیش دارم. اعتقاد دارم کار ساده را همه می توانند انجام دهند مهم این است که جرات انجام کار سخت را داشته باشیم. ما به توانایی مجموعه تیم نفت مسجدسلیمان ایمان داریم و در این 5 بازی اخیر در شرایط خوبی قرار داشتیم شاید در دقایقی تمرکز خود را از دست داده باشیم اما در مجموع عملکرد تیم خوب بود.حتی در بازی‌هایی که بدون تماشاگر برگزار می‌کنیم و دیگران تماشاگر دارند می‌توانستیم برنده بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این سوال که چطور حساسیت جدول شک و شبه‌هایی را در پایین جدول در خصوص بازی تیم نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت که هر دو خوزستانی هستند بوجود آورده است؟ گفت: ما اعتقادمان بر فوتبال پاک است. اگر قرار است برخی صحبت از تبانی کنند باید اثبات کنند. من نمی‌دانم ولی شاید در دیگر جاها چنین اتفاقاتی رخ داده باشد. متاسفانه کافر همه را بی کیش خود پندارد و کسانی که چنین ادعایی مطرح می‌کنند، حتما خودشان دستی بر آتش این مسائل دارند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد بازی دو رقیب دیگر، فجرسپاسی و شهرخودرو تصریح کرد: من به تیم‌های رقیب هیچ شکی ندارم و فعلا به سلامت فوتبال اعتقاد دارم مگر این که غیر از این اثبات شود. امیدوارم روح جوانمردی در فوتبال ما مثل قبل حاکم باشد و آن تیمی که حقش است در لیگ برتر بماند. فدراسیون خود همیشه روی هفته های پایانی به دلیل تجربه ای که دارد بدون درخواست ما ناظران ویژه ای بجر ناظر بازی و ناظر داوری به ورزشگاه ها می فرستند. البته ما هم درخواست دادیم ولی نیاز به گفتن ما نبود چون آنها حساسیت‌ بازی‌ها را به خوبی می‌دانند.

انتهای پیام/

کدخبر: 783583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟