دانیارزاده: سپاهان بهترین امکانات را در آکادمی دارد/ درخت فوتبال در تیم‌های پایه آبیاری می‌شود

دانیال دانیارزاده در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص امکانات سپاهان در رده‌های پایه اظهار داشت: سپاهان بهترین امکانات را در آکادمی دارد و در اکثر رشته های ورزشی تیم‌داری می‌کند. توجه به تیم های پایه باعث می‌شود تا بتوانیم بازیکنان را از سن پایین آماده کنیم تا در آینده بتوانند در رده بزرگسالان به تیم سپاهان کمک کنند.

دانیال دانیارزاده مربی سپاهان

وی افزود: درخت فوتبال در تیم های پایه آبیاری می شود و باید روی بچه‌هایی که از رده نونهالان فوتبال را آغاز می‌کنند تمرکز کنیم که باشگاه سپاهان این کار را به خوبی انجام می‌دهد و ما به عنوان مربی از هیچ تلاشی بری ساختن بازیکن‌های استاندارد دریغ نخواهیم کرد.

2

مربی تیم‌های پایه سپاهان درباره شرایط تیم بزرگسالان در لیگ برتر گفت: ما تیم خوب و باکیفیتی در لیگ داشتیم و خریدهایی که در ابتدای فصل انجام دادیم کمی سطح توقعات را بالا برد. همین موضوع باعث شد بازیکنان جدید در برخی بازیها تمرکز کافی را نداشته باشند و با بدشانسی نتوانستیم قهرمان شویم اما رفته رفته شرایط بهتر شد و الان هم شانس نایب قهرمانی داریم.

دانیارزاده در پایان خاطرنشان کرد: محرم نویدکیا تیم خوبی ساخته و مطمئن باشید شرایط برای تیم بهتر از این هم خواهد شد و با درایت مدیریت تیم، کادرفنی و بازیکنان انشاالله نایب قهرمان می‌شویم و فصل آینده هم برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

دانیال دانیارزاده مربی سپاهان

انتهای پیام/

کدخبر: 783075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟