پیکان در مسیر خراسان؟/ سرنوشت آخرین تیم خودروساز در گرو تصمیمات مجلسی

به گزارش رکنا، در شرایطی که باشگاه پیکان تهران برخلاف سایپا دیگر حریف خودرویی خود شرایط تقریبا خوبی را در فوتبال و سایر رشته‌ها با مدیریت جدید خود طی می‌کند، گفته می‌شود قرار است باشگاه پیکان به یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی انتقال یابد.

رفتن باشگاه‌های معتبر تهرانی طی سالیان اخیر سرعت فزاینده‌ای به خود گرفته و بعد از غروب باشگاه پرافتخار پاس در آسمان ورزش تهران و در نهایت ایران، حالا صحبت از رفتن دیگر باشگاه تهرانی از این شهر و کوچ به شهرستان است.

باشگاه پیکان که شب گذشته توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های باشگاهی والیبال آسیا را به افتخارات کم نظیر خود اضافه کند، حالا رخت بربسته و عازم دیار خراسان رضوی و احتمالا شهرهای مشهد و سبزوار خواهد بود. در نگاه کلی این اتفاق می‌تواند به مانند نابود شدن باشگاه‌های دیگر چون پاس موجبات نابودی نسلی از ورزش ایران را به همراه داشته باشد. جایی‌که مطابق شنیده‌ها از نظر تصمیم گیرندگان این قرار مهم شاید پتانسیل رشته‌هایی چون هندبال و والیبال و .... در آن خطه بهتر و بیشتر باشد اما نباید از این نکته به راحتی عبور کنیم که سرنوشتی چون پاس شاید در انتظار پیکان هم باشد.

باشگاهی که همین امسال هم علی رغم داشتن رتبه‌ای نه چندان شایسته در جدول لیگ برتر فوتبال، توانست موی دماغ بزرگان ایران شود و در والیبال هم نایب قهرمانی ره آورد این تیم بود. البته از لحاظ بودجه‌ای پیکان همچنان به نسبت دیگر تیم‌های صنعتی چندان قوی نبوده اما در دوره جدید گویا تصمیمات جدید نیز در این باشگاه اتخاذ می‌شود که موجب اتفاقات خوشایند باشد.

البته که خبر دقیق تر از کوچ یکسری از رشته‌ها مانند هندبال، والیبال و..... به شهرستان‌های خراسان رضوی با نام باشگاه پیکان خراسان دارد و فوتبال ظاهرا همچنان در تهران جا خوش کرده است اما امیدواریم که در این طرح که پای برخی کجلسی‌ها هم در آن دیده می‌شود به ضرر این باشگاه پر افتخار نباشد و شاهد برنامه ریزی و در نهایت پیشرفت این باشگاه ریشه‌دار باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 782933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟