تارتار: روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم

به گزارش رکنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار ذوب آهن اصفهان مقابل فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر گفت: روز گذشته گفته بودم بازی سختی خواهیم داشت. با توجه به کیفیت تیم ما بازی را طوری چیدیم که روی ضربات ایستگاهی کار کنیم و خدا را شکر با ضربه ایستگاهی به نتیجه رسیدیم.

*تیم فجر فشار زیادی به ما آورد. فشاری که از نظر ذهنی روی بازیکنان فجر بود نمی‌گذاشت کیفیت خوبی داشته باشند و در ضربات آخر استرس داشتند. روز خوب دروازه‌بان و خط آخر ما بود که توانستیم یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم. اشتباهات داوری اجازه نداد هفته‌های قبل نتیجه بگیریم امروز در مجموع داوری خوب بود و عادلانه قضاوت کردند. فجر دو بازی دیگر دارد و باید تا روز آخر بجنگد.

*هر چه قسمت باشد برای تیم‌های آخر جدول رقم خواهد خورد. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم زیرا خوب بودند. امروز جوری بازی کردند که انگار در خطر سقوط هستند و به آن‌ها افتخار می‌کنم. این بازی و برد را به هواداران تیم تقدیم می‌کنم و به پرسنل زحمت‌کش کارخانه تقدیم میکنم.

*در این بازی خطوط دفاعی ما عالی بودند. ما در تیم ملی هم می‌توانیم نماینده‌ای داشته باشیم. من دوست دارم کادر فنی تیم ملی بازیکنان ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم ببینند. اگر اشتباهات داوری در بازی‌های قبلی نبود شاید امروز برای سهمیه باید تلاش می‌کردیم.

*در انتخاب بازیکنان اول، شخصیت و اخلاق بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر می‌گیریم، همیشه به دوستان هم گفته‌ام برای انتخاب بازیکن و جذب آن باید اخلاق مهم باشد. من همیشه اولین سؤال در جذب بازیکنان اخلاق آنها است که آن بازیکن شخصیت سالمی دارد یا نه، البته اکثر بازیکنان ما در فوتبال شخصیت سالمی دارند. همیشه این موضوع برایم مهم است و بعد از آن به فکر تکنیک هستم. ما باید در تمام بازی‌ها کاری کنیم که حق‌الناس به گردنمان نباشد.

*اگر داور بازی اشتباهی کرد، او محروم شد. من امروز به بچه‌ها گفتم باید طوری بازی کنیم که حق‌الناسی گردنمان نباشد. آنها امروز طوری بازی کردند که من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 782294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟